ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Urząd stanu cywilnego, ochrona informacji niejawnych, ochrona zabytków „USC”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-13 09:29:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

  • Renata KUNCER
Do zadań Urzędu Stanu cywilnego należy:
  1. rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów,
  2. przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, nazwiskach małżonków
    po zawarciu związku małżeńskiego, uznaniu dziecka nadaniu dziecku nazwiska męza matki
    powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przez zawarciem małżeństwa,
    braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa
  3. wydawanie decyzji wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego
    i opiekouńczego
  4. prowadzenie akt stanu cywilnego i załatwienie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu
    cywilnego
  5. prowadzenie skorowidzów aktów stanu cywilnego oraz wydawania odpisów tych aktów
  6. wydawanie decyzji o zmianie imion i nazwisk
  7. wydawanie dokumentów tożsamości
  8. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleńna zbiórki publiczne
  9. prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych
  10. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoelń na przeprowadzenie imprez masowych
W zakrsie ochrony informacji niejawnych
  1. Do zadań Pionu Informacji Niejawnych należy:
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych
  • kontorla ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji
  • szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • ochrona systemów i sieci teleinformatycznych
W zakresie ochrony zabytków:
  1. Prowadzenie ewidencji zabytków położonych na terenie gminy 
 
« powrót do poprzedniej strony