ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-12 14:35:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

  • Eliza Górecka
Do zadań stanowiska pracy ds. organizacyjnych, obsługi Rady Gminy i samorządów wiejskich oraz integracji europejskiej "ORS" należy:
W zakresie administracyjnej obsługi Rady i jej organów a w szczególnośći:
  1. przygotowywanie we wspołpracy z właćiwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących
    projetów uchwały rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów
  2. przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy gminy,
  3. przekazywanie za pośrednictwem Sekretariatu korespondecnji do i od Rady, jej Komisji oraz
    poszczególnych radnych
  4. przygotowanie materiałów planów pracy Rady i jej Komisji
  5. podejmowanie czynnośći organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji zebrań
    i spotkań Rady i jej Komisji
  6. podejmowanie czynnośći organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań
    i spotkań Rady i jej Komisji
  7. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań
  8. prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i Komisji Rady
  9. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji skłądoanych przez radnych
  10. organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady
  11. zapewnienie publikacji uchwał Rady Gminy w sposób przewidziany przepisamu prawa
    przekazywamie Wojewodzie w odpowiednim terminie podjętych uchwał przez Radę
W zakresie spraw organizacyjnych
  1. gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych dotyczących tworzenia, przekształcenia
     i likwidacji gminnych jednostek organizacyjnych,
  2. gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z organizacją wewnętrzna urzędu
  3. przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wyborami samorządowymi
    parlamentarnymu i prezydenckimi oraz referendów lokalnych i ogólnokrajowych
  4. organizowanie spotkań i narad Wójta z kierownikami jednostek organizacyjnych gminy
  5. pzekazywanie korespondencji i niezbędnych informacji dla kierownikow gminnych jednostek
    organizacyjnych
  6. gromadzenie i przechowywaie aktów prawnych dotyczących twrzenia przekształcania i likwidacji
    gminnych jednostek organizacyjnych
  7. gromadzenie  i przechowywanie dokumentacji związanje z organizacją wewnętrzną urzędu
  8. przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wyborami samorząowymi, parlamentarnymi
    i prezydenckimi oraz referendów lokalnych i ogólnokrajowych
  9. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem świetlic wiejskich w szczególności:
  • ustalanie osób odpowiedzialnych za zgromadzony sprzęt i urządzenia w świetlicach
  • wspólpraca z Ośrodkiem Kultury w Miłkach i organizacjami pozarządowymi oraz ruchem
    społecznym w zakresie organizowania imprez w świetlicach wiejskich

 

 

« powrót do poprzedniej strony