Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-12 14:35:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
- Eliza Górecka
Do zadań stanowiska pracy ds. organizacyjnych, obsługi Rady Gminy i samorządów wiejskich oraz integracji europejskiej "ORS" należy:
W zakresie administracyjnej obsługi Rady i jej organów a w szczególnośći:
- przygotowywanie we wspołpracy z właćiwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących
projetów uchwały rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów - przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy gminy,
- przekazywanie za pośrednictwem Sekretariatu korespondecnji do i od Rady, jej Komisji oraz
poszczególnych radnych - przygotowanie materiałów planów pracy Rady i jej Komisji
- podejmowanie czynnośći organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji zebrań
i spotkań Rady i jej Komisji - podejmowanie czynnośći organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań
i spotkań Rady i jej Komisji - protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań
- prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i Komisji Rady
- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji skłądoanych przez radnych
- organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady
- zapewnienie publikacji uchwał Rady Gminy w sposób przewidziany przepisamu prawa
przekazywamie Wojewodzie w odpowiednim terminie podjętych uchwał przez Radę
- gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych dotyczących tworzenia, przekształcenia
i likwidacji gminnych jednostek organizacyjnych, - gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z organizacją wewnętrzna urzędu
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wyborami samorządowymi
parlamentarnymu i prezydenckimi oraz referendów lokalnych i ogólnokrajowych - organizowanie spotkań i narad Wójta z kierownikami jednostek organizacyjnych gminy
- pzekazywanie korespondencji i niezbędnych informacji dla kierownikow gminnych jednostek
organizacyjnych - gromadzenie i przechowywaie aktów prawnych dotyczących twrzenia przekształcania i likwidacji
gminnych jednostek organizacyjnych - gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanje z organizacją wewnętrzną urzędu
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wyborami samorząowymi, parlamentarnymi
i prezydenckimi oraz referendów lokalnych i ogólnokrajowych - Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem świetlic wiejskich w szczególności:
- ustalanie osób odpowiedzialnych za zgromadzony sprzęt i urządzenia w świetlicach
- wspólpraca z Ośrodkiem Kultury w Miłkach i organizacjami pozarządowymi oraz ruchem
społecznym w zakresie organizowania imprez w świetlicach wiejskich