Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko pracy ds. kadr i rejestracji działalności gospodarczej "KRG"
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-12 14:09:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
- Marlena Gujda
Do zadań stanowiska pracy ds. kadr i rejestracji działalnośći gospodarczej "KRG" należy:
W zakresie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
- prowadzenie dokumentacji w sprawach zwiazanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych
pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych - organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników
- przygotowanie matriałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy
- zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu
- przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkych
- przygotowanie i wydawanie świadectw pracy
- ewidencja czasu pracy pracowników
- kompletowanie wniosków emerytalno- rentowych
- prowadzenie ewidencji działalnośći gospodarczej
- analizowanie funkcjonowania placówek handlowych i usługowych pod kątem
zabezpieczenia potrzeb mieszkańców - kompletowanie wniosków w sprawie wydawania zezwoleń na prowadzenie sprzedaży
napojów alkoholowych do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży oraz decyzji
odpownych o wygaśnięciu lub cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - przygotowanie projektów uchwaly Rady Gminy w sprawie liczby punktów sprzedaży napojów
alkoholowych na terenie gminy, zasad usytuowania punktów sprzedaży napojów alkoholowych
oraz warunków, jakim powinny odpowiadać punkty sprzedaży tych napojów - opracowanie planu pracy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych