ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko pracy ds. kadr i rejestracji działalności gospodarczej "KRG"

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-12 14:09:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

  • Marlena Gujda
Do zadań stanowiska pracy ds. kadr i rejestracji działalnośći gospodarczej "KRG" należy:
W zakresie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
  1. prowadzenie dokumentacji w sprawach zwiazanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych
    pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych
  2. organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników
  3. przygotowanie matriałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy
  4. zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu
  5. przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkych
  6. przygotowanie i wydawanie świadectw pracy
  7. ewidencja czasu pracy pracowników
  8. kompletowanie wniosków emerytalno- rentowych
W zakresie prowadzenie ewidencji działalnosci gospodarczej:
  1. prowadzenie ewidencji działalnośći gospodarczej
  2. analizowanie funkcjonowania placówek handlowych i usługowych pod kątem
    zabezpieczenia potrzeb mieszkańców
  3. kompletowanie wniosków w sprawie wydawania zezwoleń na prowadzenie sprzedaży
    napojów alkoholowych do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży oraz decyzji
    odpownych o wygaśnięciu lub cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
  4. przygotowanie projektów uchwaly Rady Gminy w sprawie liczby punktów sprzedaży napojów
    alkoholowych na terenie gminy, zasad usytuowania punktów sprzedaży napojów alkoholowych
    oraz warunków, jakim powinny odpowiadać punkty sprzedaży tych napojów
  5. opracowanie planu pracy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
« powrót do poprzedniej strony