ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-12 13:01:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sekretariat "SK"
  • Teresa Łobodzińska
  • tel. (087) 421 10 60, 421 10 84
Do zadań Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej Wójtowi i Sekretarzowi
oraz sprawy kancelaryjno- techniczne, a w szczególnośći:
  1.  przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondecnji na zewnąrz i wewnątrz Urzędu Gminy,
  2.  prowadzenie ewidencji korespondencji,
  3. prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków wpływających do Urzędu,
  4. przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
  5. prenumerata czasopism i dzienników urzędowych
  6. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
  7. prowadzenie archiwum zakłądowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
  8. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem
    lub Sekretarzem bądz kierowanie ich do właściwych pracowników
  9. prowadzenie kasy urzędu
  10. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne,
  11. prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  12. prowadzenie gospodarki drukami i formularzami
 
« powrót do poprzedniej strony