ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-12 13:01:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sekretariat "SK"
  • Teresa Łobodzińska
  • tel. (087) 421 10 60, 421 10 84

Do zadań Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej Wójtowi i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, a w szczególności:

1.    przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu Gminy,

2.    prowadzenie ewidencji korespondencji,

3.    prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków wpływających do Urzędu,

4.    przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,

5.    prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,

6.    nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,

7.    prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,

8.    przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,

9.    prowadzenie kasy urzędu,

10.  zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne,

11.  prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,

12.  prowadzenie gospodarki drukami i formularzami

« powrót do poprzedniej strony