ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-12 07:27:59 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Podinspektor:     Agnieszka Grajewska-Sudyn
 
Telefon:      87 421 10 60
Fax. :          87 421 10 07
Pokój:         5
 
 
Zadania:
1.   zapewnianie ochrony danych osobowych, w szczególności przez:
a)   sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
b)  nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
c)   zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;
 
2.   prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych,
3. nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń, w których przetwarzane są dane osobowe oraz kontrola przebywających w nich osób,
4.   zapewnienie awaryjnego zasilania komputerów oraz innych urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo przetwarzania danych
      osobowych,
5.   nadzór nad naprawami, konserwacją oraz likwidacją urządzeń komputerowych na których  zapisywane są dane osobowe,
6.   nadzór nad zarządzaniem hasłami użytkowników i przestrzeganiem procedur określających częstotliwość ich zmiany,
7.   nadzór nad czynnościami związanymi ze sprawdzaniem systemu pod kątem obecności  wirusów komputerowych,
8.   nadzór nad wykonywaniem kopii awaryjnych,
9.   nadzór nad systemem komunikacji w sieci komputerowej,
10. przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do przetwarzania danych osobowych,
11. kontrola nad danymi osobowymi wprowadzonymi do zbiorów (przez kogo zostały wprowadzone, komu są przekazywane),
12. podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń lub podejrzenia naruszenia zabezpieczeń,
13. nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe.
14. nadzór nad prawidłowością archiwizacji oraz usuwania danych osobowych,
15. monitorowanie zabezpieczeń wdrożonych w celu ochrony danych osobowych.
 
 
 
 
 
« powrót do poprzedniej strony