ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności ZamawiającegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Szczegóły informacji

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Gminy Miłki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 66656-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-12 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-04-12 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Miłkach., 11-513 Miłki, ul. Mazurska 2 w pokoju nr 8.

Ogłoszono dnia: 2016-03-23 przez JM

Treść:

Wójt Gminy Miłki zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym
na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
 
Przedmiot zamówienia:
Część I Zamówienia:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
Przedmiot główny: CPV: 66.51.00.00-8
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.50.00-3
CPV: 66.51.60.00-0
CPV: 66.51.21.00-3
 
Część II Zamówienia:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenie autocasco,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
 
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.21.00-3
CPV: 66.51.41.10-0
CPV: 66.51.61.00-1        
 
Część III Zamówienia:
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej
 
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
 
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.21.00-3
 
Termin realizacji zamówienia:  36 miesięcy,
przewidywany okres ubezpieczenia od dnia 01.05.2016 r. do dnia 30.04.2019 r.
  1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym.
  2. Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia).
  3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania 
    w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym,
    z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wskazane w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące:
 
1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy 
 
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy 
 
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
 
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy 
 
Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu     o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć:
1     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załączonego wzoru.
2     Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
W kwestiach proceduralnych:
Małgorzata Jasińska
Tel. 87 421-10-60; fax. 87 421-10-07
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00
oraz
W kwestiach merytorycznych:
Joanna Beyger
Maximus Broker Sp. z o.o. (Broker ubezpieczeniowy Zamawiającego działający na podstawie pełnomocnictwa)
ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń,
tel. (056) 669-05-39, fax (056) 664-47-06
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.
 
 
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
Oferty należy składać do dnia 12.04.2016 r. do godz. 1130 w Urzędzie Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, pokój nr 8 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia (art. 84, ust. 2 Ustawy);
 
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Miłki w dniu 12.04.2016 r. o godz. 1200. ul. Mazurska 2, pokój nr 10.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
CS
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
JM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-23 15:25:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-23 15:28:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-06 13:07:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1868 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony