ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania o cenę” na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na realizację zadania pt. rewitalizacja centrum sportowo – kulturalnego Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania o cenę” na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na realizację zadania pt. rewitalizacja centrum sportowo – kulturalnego

Szczegóły informacji

Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania o cenę” na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na realizację zadania pt. rewitalizacja centrum sportowo – kulturalnego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zapytanie o cenę

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Miłki

Finansowanie: Środki zewnętrzne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2015-08-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-08-04 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: w siedzibie Zamawiającego, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, Sekretariat, pok. nr 8

Ogłoszono dnia: 2015-07-28 przez PA

Treść:

Znak sprawy: FN.272.02.2015
 
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE „ZAPYTANIA O CENĘ” NA
 
UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA REALIZACJĘ
ZADANIA PT. REWITALIZACJA CENTRUM SPORTOWO – KULTURALNEGO
W MIŁKACH
 
 
IZamawiający
Gmina Miłki – Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki,  tel. +48 87 421 10 84; fax: +48 87 421 10 07, www.gminamilki.pl; e-mail: ugmilki@post.pl,  NIP: 845-10-50-406 REGON: 000535511
 
II Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na realizację zadania pt. Rewitalizacja centrum sportowo-kulturalnego w Miłkach.
1. Kwota kredytu w PLN: 380 961,00.
1) Prognozowane odsetki od kredytu- zgodnie z ofertą.
2) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego 5 sierpnia 2015 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. W przypadku przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca dokona aktualizacji „Harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu”, bez kosztów obciążających Zamawiającego.
3) Kredyt zostanie spłacony w 7 ratach rocznych.
4) Terminy spłat kwot rat kapitałowych:
do 31 grudnia 2015 roku – 168 944,00 zł
do 31 grudnia 2016 roku – 15 336,00 zł
do 31 marca 2017 roku – 15 336,00 zł
do 31 marca 2018 roku – 15 336,00 zł
do 31 marca 2019 roku – 15 336,00 zł
do 31 marca 2020 roku – 75 336,00 zł
do 31 marca 2021 roku – 75 337,00 zł
5) Spłata odsetek w ratach kwartalnych począwszy od odsetek za III kwartał 2015 roku płatnych do 30 września 2015 roku do ostatniej spłaty odsetek do 31 grudnia 2021 roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faksu w terminie 7 dni przed data płatności odsetek. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu czy odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. W okresie spłaty kredytu odsetki płatne będą od zadłużenia malejącego.
6) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które są naliczane odsetki. Od wykorzystanego kredytu odsetki liczone według zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stopy bazowej WIBOR 3M obowiązującej w okresie, za które odsetki są naliczane i marży Banku. Oprocentowanie kredytu ulega zmianie w zależności od zmiany stopy bazowej WIBOR 3M i ustalane jest dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych. Wysokość stopy bazowej WIBOR 3M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu 3- miesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym obowiązuje. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie  wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
Dla potrzeb złożenia oferty stopa bazowa WIBOR 3 M z dnia 24 lipca 2015 wynosi 1,72%.
2. Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
 
III Termin wykonania zamówienia
Kredyt powinien zostać uruchomiony w całości w dniu zawarcia umowy kredytowej do dnia 5 sierpnia 2015 roku.
 
IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania  ocena spełniania tych warunków
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek oraz dołączy do oferty koncesję, zezwolenie lub licencję (inny dokument) uprawniające do wykonywania czynności bankowych (albo ich kopie), zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376).
2) posiadają wiedzę i doświadczenie
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.
3)  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.
  1. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie  „spełnia”, „nie spełnia”.
 
V Opis sposobu przygotowywania ofert
1. Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedna ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe i/lub alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.
 2. Ofertę podpisuje osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do ww. czynności prawnej winno wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
3. Wszystkie strony oferty winny być złączone w sposób trwały uniemożliwiający ich przypadkowe rozłączenie bez naruszenia integralności oferty. Jeżeli Wykonawca nie zadba o integralność swojej oferty ponosi w tym zakresie wyłączną odpowiedzialność. Wszelkie poprawki w tekście oferty  muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy.
4. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty.
5. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów (pism, oświadczeń, zaświadczeń, certyfikatów itp.) lub ich fragmentów, w języku innym niż polski wymagane jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski. Za treść tłumaczenia dokonaną      przez inną osobę niż tłumacz przysięgły wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
6. Ceny w ofercie muszą być podane w PLN brutto w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz zawierać wszystkie koszty związane  z realizacją zamówienia oraz ewentualne rabaty. Ceny winny być wpisane przez Wykonawców do "formularza ofertowego"
7. Wykonawca ponosi koszty związane z udziałem w postępowaniu.
 
VI Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Oferty w zamkniętych kopertach oznaczonych odpowiednio: „Oferta przetargowa na  udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na realizację zadania pt. Rewitalizacja centrum sportowo-kulturalnego” nie otwierać przed dniem 4 sierpnia 2015 r. godz. 10:00” opatrzone pieczątką Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, Sekretariat, pok. nr 8  – do godz. 10:00 w dniu 4 sierpnia 2015 r.
2. W przypadku złożenia ofert po upływie ww. terminu Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
3.  Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 sierpnia 2015 r. w siedzibie Zamawiającego, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki pok. 12,  o godz. 10:15.
4.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
VII Opis sposobu obliczenia ceny oferty
 
  1. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
    z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  2. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
  3. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
  4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym"
  5. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN
  6. Do obliczenia ceny stanowiącej całkowity koszt kredytu należy przyjąć:
  1. opracowanie WIBOR 3M z dnia 24 lipca 2015 w wysokości 1,72%,
  2. że rok dzieli się na 4 okresy odsetkowe (kwartalne),
  3. że kredyt zostanie uruchomiony w całości 5 sierpnia 2015 roku,
  4. że odsetki będą płatne na koniec każdego okresu odsetkowego,
  5. że kredyt będzie spłacany według harmonogramu określonego w rozdziale II pkt 1 ppkt 4.
 
VIII Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert. Wybór oferty najkorzystniejszej
1. Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem:
Nazwa kryteria:
Cena (koszt kredytu)- 100%
2. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
3. Kryteria oceny ofert – za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Podstawową zasadę oceny ofert stanowi stosowanie matematycznych obliczeń, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców.
4. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego.
Ilość punktów w kryterium cena :będzie liczone wg wzoru:
P = (Cmin/C) x W                          1% =1 pkt
gdzie:
P- ilość punktów obliczona dla kryterium cena,
Cmin- najniższa cena kredytu
W- waga kryterium – cena (W = 100%)
 
W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty uzyskają taka samą ocenę punktową zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
 
5. Wynik - oferta, która w oparciu o ustalone kryteria zdobędzie największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie
z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
 
IX Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
1.  Celem przygotowania oferty Zamawiający udostępni następujące dokumenty:
- Zarządzenie Nr 69.2015 Wójta Gminy Miłki z dnia 24 czerwca 2015 roku w sprawie zaciągnięcia w roku budżetowym kredytu długoterminowego na realizację zadania pt. Rewitalizacja centrum sportowo-kulturalnego w Miłkach,
- opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o prawidłowości planowanej kwoty długu
na podstawie przyjętej przez jednostkę samorządu terytorialnego Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2015 – 2021 oraz uchwały budżetowej na 2015 rok,
- opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty przez Gminę Miłki kredytu w wysokości 380 961,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pt. Rewitalizacja centrum sportowo-kulturalnego w Miłkach.
- udostępni budżet na 2015 – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy,
- sprawozdania za rok 2012, 2013, 2014 rok.
 
http://bip.milki.warmia.mazury.pl/
2.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej  wyboru a także nazwy  (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom, o wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia i wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3.   Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 1 ustawy  na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
4. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłożył najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
5. Wybrany wykonawca zgłosi się celem podpisania umowy w terminie wskazanym w zawiadomieniu o wyborze oferty, ale nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
SC
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
PA
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-28 16:10:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-28 16:11:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-29 09:19:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1425 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony