ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłkach

Miejsce pracy: Miłki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: GOPS

Data udostępnienia: 2013-02-07

Ogłoszono dnia: 2013-02-07 przez Małgorzata Jasińska

Termin składania dokumentów: 2013-02-22 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2013

Zlecający: Urząd Gminy Miłki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
      1. obywatelstwo polskie,
      2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      3. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
      4. udokumentowany, co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej
      5. specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej (art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, t.j. Dz.U. Z 2009r., Nr 175,poz.1362 z późn. zm.),
      6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      7. nieposzlakowana opinia,
      8. stan zdrowia umożliwiający pracę na stanowisku Kierownika GOPS.
b. Wymagania dodatkowe:
 
      1. znajomość zagadnień funkcjonowania ośrodka pomocy społecznej, w tym ustawy o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
      2. znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, zamówień publicznych,
      3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
      4. dobra znajomość obsługi komputera,
      5. rzetelność, sumienność ,skrupulatność,
      6. łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność i otwartość,
      7. umiejętność kierowania zespołem ludzi,
      8. umiejętność dobrej organizacji pracy.
      9. znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi,
      10. dyspozycyjność.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
      1. organizowanie pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłkach poprzez wydawanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów oraz innych decyzji kierowniczych, a także ponoszenie odpowiedzialności za całokształt jego działalności,
      2. reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz oraz składanie oświadczeń woli w imieniu Ośrodka,
      3. podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach dla realizacji zadań statutowych i ustawowych Ośrodka na podstawie stosownych, wymaganych przepisami prawa upoważnień,
      4. przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka,
      5. analizowanie działalności Ośrodka pod względem finansowym oraz zabieganie o środki na pokrycie statutowych i ustawowych zadań Ośrodka ,
        6.współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z rozpoznawaniem i rozwiązywaniem problemów opiekuńczo – pomocowych,
        7. przygotowywanie i składanie niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i efektywności pomocy społecznej,
        8. wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Ośrodku,
        9. dbanie o dobór kadry i podnoszenie kwalifikacji pracowników,
        10. przygotowywanie informacji, analiz i materiałów niezbędnych dla Wójta lub Rady Gminy,
        11. realizowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z potrzeb gminy oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Miłki.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach budynku Urzędu Gminy Miłki na parterze (wysoki parter) ul. Mazurska 2, w oddzielnym pokoju.
W budynku nie ma windy.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

 
 
      1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
      2. uwierzytelniony odpis dyplomu kończenia studiów wyższych,
      3. uwierzytelniony odpis posiadanej specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
      4. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach,
      5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
      6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
      7. opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
      8. uwierzytelnione kopie świadectw pracy lub innych dokumentów, potwierdzających wymagany staż pracy,,
      9. oświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku Kierownika GOPS,
      10. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ( w przypadku zatrudnienia należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
      11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-02-22 00:00:00
b. Sposób:
 
 
Miejsce i sposób składania: wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Miłki ul. Mazurska 2, pokój nr 8 - do dnia 22 lutego 2013 roku (piątek) do godziny 12.00 z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika GOPS”.

VII. Informacje dodatkowe:

 
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone kandydatowi.
 
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Miłki.
Postępowanie jest dwuetapowe:
- etap I – wstępna ocena ofert;
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://biptest.warmia.mazury.pl/milki_gmina_wiejska/.
 
 
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
 
Art. 13a. 1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.
 
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
 
Art.13 ust. 2b. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
 
Miłki, dnia 07 lutego 2013r.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Jasińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Jasińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-07 13:23:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-07 13:24:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-14 13:29:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2622 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony