ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłkach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miłki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: GOPS

Data udostępnienia: 2013-02-07

Ogłoszono dnia: 2013-02-07 przez Małgorzata Jasińska

Termin składania dokumentów: 2013-02-22 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2013

Zlecający: Urząd Gminy Miłki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
      1. obywatelstwo polskie,

      2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

      3. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

      4. udokumentowany, co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej

      5. specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej (art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, t.j. Dz.U. Z 2009r., Nr 175,poz.1362 z późn. zm.),

      6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

      7. nieposzlakowana opinia,

      8. stan zdrowia umożliwiający pracę na stanowisku Kierownika GOPS.

b. Wymagania dodatkowe:
 
      1. znajomość zagadnień funkcjonowania ośrodka pomocy społecznej, w tym ustawy o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

      2. znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, zamówień publicznych,

      3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,

      4. dobra znajomość obsługi komputera,

      5. rzetelność, sumienność ,skrupulatność,

      6. łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność i otwartość,

      7. umiejętność kierowania zespołem ludzi,

      8. umiejętność dobrej organizacji pracy.

      9. znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi,

      10. dyspozycyjność.

 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
      1. organizowanie pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłkach poprzez wydawanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów oraz innych decyzji kierowniczych, a także ponoszenie odpowiedzialności za całokształt jego działalności,

      2. reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz oraz składanie oświadczeń woli w imieniu Ośrodka,

      3. podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach dla realizacji zadań statutowych i ustawowych Ośrodka na podstawie stosownych, wymaganych przepisami prawa upoważnień,

      4. przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka,

      5. analizowanie działalności Ośrodka pod względem finansowym oraz zabieganie o środki na pokrycie statutowych i ustawowych zadań Ośrodka ,

        6.współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z rozpoznawaniem i rozwiązywaniem problemów opiekuńczo – pomocowych,

        7. przygotowywanie i składanie niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i efektywności pomocy społecznej,

        8. wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Ośrodku,

        9. dbanie o dobór kadry i podnoszenie kwalifikacji pracowników,

        10. przygotowywanie informacji, analiz i materiałów niezbędnych dla Wójta lub Rady Gminy,

        11. realizowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z potrzeb gminy oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Miłki.

 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 

Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach budynku Urzędu Gminy Miłki na parterze (wysoki parter) ul. Mazurska 2, w oddzielnym pokoju.

W budynku nie ma windy.

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

 

 

      1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,

      2. uwierzytelniony odpis dyplomu kończenia studiów wyższych,

      3. uwierzytelniony odpis posiadanej specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,

      4. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach,

      5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

      6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

      7. opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),

      8. uwierzytelnione kopie świadectw pracy lub innych dokumentów, potwierdzających wymagany staż pracy,,

      9. oświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku Kierownika GOPS,

      10. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ( w przypadku zatrudnienia należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

      11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-02-22 00:00:00
b. Sposób:
 

 

Miejsce i sposób składania: wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Miłki ul. Mazurska 2, pokój nr 8 - do dnia 22 lutego 2013 roku (piątek) do godziny 12.00 z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika GOPS”.

VII. Informacje dodatkowe:

 

Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone kandydatowi.

 

Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Miłki.
Postępowanie jest dwuetapowe:
- etap I – wstępna ocena ofert;
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://biptest.warmia.mazury.pl/milki_gmina_wiejska/.

 

 

Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:

 

Art. 13a. 1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

 

2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

 

Art.13 ust. 2b. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

 

Miłki, dnia 07 lutego 2013r.

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony