ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko pracy do spraw obsługi sekretariatu i archiwum zakładowego

Miejsce pracy: Miłki

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy

Data udostępnienia: 2016-03-07

Ogłoszono dnia: 2016-03-07 przez SC

Termin składania dokumentów: 2016-03-18 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2016

Zlecający: Urząd Gminy Miłki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że, odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  4. nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. wykształcenie: wyższe, (preferowane: administracyjne, studia historyczne ze specjalizacją z zakresu archiwistyki) oraz kurs archiwisty co najmniej I stopnia,
  6. doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej (minimum 12 miesięcy z wyłączeniem stażu z PUP, praktyk studenckich i szkolnych);
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego, podstaw Kpa, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  9. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu programów biurowych, m.in. MS Office, poczty elektronicznej,  ePUAP, biuletynu informacji publicznej,
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. zdolności organizacyjne,
  2. komunikatywność;
  3. umiejętność unikania konfliktów,
  4. wysoka kultura osobista,
  5. odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność;
  6. odporność na stres, cierpliwość, dyspozycyjność;
  7. zaświadczenia, certyfikaty ze szkoleń z zakresu archiwum i czynności kancelaryjnych; 8.  komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. koordynacja czynności kancelaryjnych w tym nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
  2. obsługa sekretariatu wójta;
  3. obsługa systemu rejestracji i obiegu dokumentów;
  4. prowadzenie archiwum zakładowego: tj. przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji;
  5. brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
  6. prowadzenie na stanowisku odpowiednich rejestrów i ewidencji,
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody, bez windy;
  2. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  3. wysiłek fizyczny, kurz, mikroustroje występujące w aktach;
  4. praca w godzinach od 8.00 do 16.00 w poniedziałki i od 7.00 do 15.00 od wtorku do piątku;
  5. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Gminy Miłki.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys ( CV) uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej i numer telefonu,
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających niezbędne na danym stanowisku    wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy    potwierdzające wymagany staż pracy;
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za    umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo    skarbowe;
  8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w    stanowisku urzędniczym lub oświadczenie,
  9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie o niekaralności z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  11. oświadczenie, o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U.z 2014r. poz.1182.1662) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-03-18 10:00:00
b. Sposób:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Miłki (pok. nr 8) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Miłki, Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki (decyduje data wpływu do Urzędu), w zamkniętej kopercie  oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi kancelarii i archiwum zakładowego” do dnia 18 marca 2016 r. do godz. 10:00.
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy Miłki, Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Aplikacje, które wpłyną do tut. urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane    i zostaną zwrócone kandydatowi a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;  
          Postępowanie jest dwuetapowe:
       - etap I – wstępna ocena ofert;
       - etap II – rozmowa kwalifikacyjna i postępowanie konkursowe,
 
              2. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Miłki.
              3. lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie
                  dostępna od dnia 18 marca 2016 r. na stronie internetowej w zakładce Urząd, Ogłoszenia o naborze - 
      4.  O terminie i miejscu rozmowy i konkursu wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni   telefonicznie na
           numer telefonu podany w złożonej ofercie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na 
           tablicy ogłoszeń urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
SC
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
JM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-07 15:25:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-07 15:27:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-24 15:06:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1588 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony