Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko pracy do spraw obsługi sekretariatu i archiwum zakładowego
Miejsce pracy: Miłki
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy
Data udostępnienia: 2016-03-07
Ogłoszono dnia: 2016-03-07 przez SC
Termin składania dokumentów: 2016-03-18 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2016
Zlecający: Urząd Gminy Miłki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że, odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: wyższe, (preferowane: administracyjne, studia historyczne ze specjalizacją z zakresu archiwistyki) oraz kurs archiwisty co najmniej I stopnia,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej (minimum 12 miesięcy z wyłączeniem stażu z PUP, praktyk studenckich i szkolnych);
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego, podstaw Kpa, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu programów biurowych, m.in. MS Office, poczty elektronicznej, ePUAP, biuletynu informacji publicznej,
b. Wymagania dodatkowe:
- zdolności organizacyjne,
- komunikatywność;
- umiejętność unikania konfliktów,
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność;
- odporność na stres, cierpliwość, dyspozycyjność;
- zaświadczenia, certyfikaty ze szkoleń z zakresu archiwum i czynności kancelaryjnych; 8. komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynacja czynności kancelaryjnych w tym nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
- obsługa sekretariatu wójta;
- obsługa systemu rejestracji i obiegu dokumentów;
- prowadzenie archiwum zakładowego: tj. przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji;
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
- prowadzenie na stanowisku odpowiednich rejestrów i ewidencji,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody, bez windy;
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
- wysiłek fizyczny, kurz, mikroustroje występujące w aktach;
- praca w godzinach od 8.00 do 16.00 w poniedziałki i od 7.00 do 15.00 od wtorku do piątku;
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Gminy Miłki.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys ( CV) uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej i numer telefonu,
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo;
- kserokopie dyplomów potwierdzających niezbędne na danym stanowisku wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku urzędniczym lub oświadczenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie, o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U.z 2014r. poz.1182.1662) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-03-18 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Miłki (pok. nr 8) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Miłki, Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki (decyduje data wpływu do Urzędu), w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi kancelarii i archiwum zakładowego” do dnia 18 marca 2016 r. do godz. 10:00.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Miłki, Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki
VII. Informacje dodatkowe:
- Aplikacje, które wpłyną do tut. urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone kandydatowi a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
Postępowanie jest dwuetapowe:
- etap I – wstępna ocena ofert;
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna i postępowanie konkursowe,
2. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Miłki.
3. lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie
dostępna od dnia 18 marca 2016 r. na stronie internetowej w zakładce Urząd, Ogłoszenia o naborze -
4. O terminie i miejscu rozmowy i konkursu wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na
numer telefonu podany w złożonej ofercie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na
tablicy ogłoszeń urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: SC |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-03-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: JM |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-03-07 15:25:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-03-07 15:27:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-03-24 15:06:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1619 raz(y) |