Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Radca prawny
Informacja ogłoszona dnia 2016-01-04 13:59:05 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Radca prawny
Kancelaria Prawa Prywatnego i Gospodarczego „TOGATUS” - Mec. Sławomir Trojanowski
Telefon: 87 421 10 60
Fax. : 87 421 10 07
Pokój: 11
E-mail:
Zadania:
- udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie bieżącej działalności urzędu, w szczególności w zakresie prawa administracyjnego, cywilnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, finansów publicznych, procedury administracyjnej,
- sporządzanie opinii prawnych,
- opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, umów, aneksów, pism i projektów innych dokumentów oraz ich sporządzanie na zlecenie osób uprawnionych,
- doradztwo merytoryczne w opracowywaniu zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, instrukcji itp. w szczególności w związku ze zmieniającymi się przepisami prawa mającymi wpływ na funkcjonowanie gminy,
- uczestnictwo lub reprezentacja gminy w negocjacjach prowadzonych z podmiotami/osobami trzecimi,
- sporządzanie pism kierowanych do sądów i organów administracji,
- reprezentowanie gminy w sprawach sądowych, przed organami administracji publicznej i organami innych instytucji publicznych i prywatnych,
- kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego w uzgodnieniu i pod nadzorem gminy,
- doradztwo prawne w zakresie wykonywania przez gminę jego praw i obowiązków lub praw i obowiązków związanych z członkostwem lub udziałem w osobach prawnych lub innych jednostkach organizacyjnych działających na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- podejmowanie wszelkich wymaganych prawem czynności, niezbędnych do skutecznej ochrony interesów gminy,
- doradztwo prawne w zakresie prowadzonych przez gminę inwestycji i remontów w szczególności w zakresie prawa budowlanego,
- obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doradztwo i ekspertyzy w ramach prac komisji przetargowych,
- obsługa prawna projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz innych funduszy i dotacji,
- realizacja innych czynności wykonywanych na zlecenie gminy, dotyczących działalności jednostek organizacyjnych gminy, mieszkańców gminy,
- obsługi prawnej rady gminy i jej komisji, sesji Rady Gminy,
- reprezentowanie gminy i jej organów przed organami orzekającymi.
- udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności jednostki, uchybieniach w jej działalności w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
- uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: SC |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: SC |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-01-04 13:59:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-01-04 13:59:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-12 08:08:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2611 raz(y) |