Stanowisko ds. obsługi rady gminy
Szczegóły informacji
Stanowisko ds. obsługi rady gminy
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-12 07:39:51 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Stanowisko ds. obsługi rady gminy
Inspektor: WAKAT
Telefon: 87 421 10 60
Fax. : 87 421 10 07
Pokój: Rada Gminy
Zadania:
1. zbieranie propozycji do tematyki planów pracy od radnych, kierownictw organizacji społecznych i samorządowych;
2. kompletowanie zebranych propozycji i przedstawianie ich Przewodniczącemu Rady i przewodniczącym komisji oraz
opracowywanie zgodnie z ich wytycznymi projektów planów pracy Rady i jej komisji;
3. czuwanie nad terminową realizacją zatwierdzonych planów;
4. opracowywanie w porozumieniu z Przewodniczącym Rady projektu porządku dziennego sesji, wykazu osób
proponowanych do udziału w obradach oraz projektu harmonogramu prac przed sesyjnych i doręczenie ich
zainteresowanym w celu wykonania określonych w nim zadań;
5. terminowe kompletowanie materiałów będących przedmiotem obrad (plany, oceny, sprawozdania, informacje
i projekty uchwał w odpowiedniej ilości egzemplarzy) rady lub komisji,
6. przygotowanie i rozsyłanie zaproszeń wraz z zatwierdzonymi materiałami sesyjnymi do radnych i innych wskazanych
przez przewodniczących osób;
7. przygotowanie sali obrad i stworzenie odpowiednich warunków obrad;
8. sporządzanie protokołów z obrad sesji i przedstawianie Przewodniczącemu do podpisu, a radnym do wglądu;
9. przekazywanie wniosków i interpelacji radnych zgodnie z właściwością do załatwienia oraz czuwanie nad ich terminową
realizacją;
10. prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady, czuwanie nad ich realizacją, dopilnowanie okresowego sporządzania
przez zainteresowane jednostki sprawozdań i informacji o ich realizacji;
11. przesyłanie uchwał Rady do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego –
gdy jest taki wymóg prawny;
12. przedkładanie uchwał Rady Gminy organowi nadzoru –Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;
13. prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady, przepisów prawa miejscowego a także udostępnianie do powszechnego
wglądu w siedzibie Urzędu , na tablicach ogłoszeń i na stronie BIP;
14. dokonywanie na zlecenie Przewodniczącego Rady okresowych badań i analiz wycinkowych i kompleksowych
z zakresu problematyki funkcjonowania Rady i jej organów;
15. współdziałanie z pracownikami urzędu w sprawach załatwiania listów, wniosków, postulatów i skarg obywateli
kierowanych do Przewodniczącego;
16. dbanie o estetykę tablic informacyjnych urzędu;
17. prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planów pracy Komisji i ich realizacją;
18. dostarczanie wniosków komisji do zainteresowanych podmiotów, prowadzenie ich rejestru i czuwanie nad terminową
realizacją;
19. sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji i prowadzenie ich zbioru;
20. prowadzenie spraw technicznych posiedzeń komisji;
21. dostarczanie radnym materiałów i informacji umożliwiającym świadome i aktywne uczestnictwo w sesjach,
pracach komisji, w spotkaniach z wyborcami, itp.,
22. pomoc w organizowaniu spotkań wyborców z posłami, senatorami, z członkami sejmiku samorządowego
i radnymi własnej rady;
23. organizowanie współdziałania radnych z organami samorządu mieszkańców wsi – Radami Sołeckimi,
24. prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych oraz czuwanie nad ich terminowym załatwianiem;
25. czuwanie nad zgodnością działania organów samorządowych z działalnością Rady i jej komisji,
26. nadawanie biegu wnioskom zebrań wiejskich kierowanym do organów samorządowych i czuwanie nad ich realizacją;
27. prowadzenie wykazu i zbioru aktów prawa miejscowego,
28. prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawnych,
29. obsługa merytoryczna i organizacyjno biurowa rady, komisji i radnych,
34. nadzór przy udostępnianiu dokumentów określonych w statucie gminy,
35. prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych radnych gminy.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: SC |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: JM |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-12 07:39:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-12 07:39:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-25 13:58:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2176 raz(y) |