Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

Nr 48/2009

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: I kadencja

Data wejścia w życie: 2009-09-18

Data podjęcia/podpisania: 2009-09-18

Tytuł aktu:

w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 11- 16 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008 r., Nr 223, poz. 1458) zarządza się co następuje:

Treść:

§ 1

Wprowadza się Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Miłki w brzmieniu wskazanym w załączniku do zarządzenia

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy

§ 3

Traci moc zarządzenie Nr 17/207 Wójta Gminy Miłki z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

W Ó J T  G M I N Y  M I Ł K I

    Stanisław Wąsiakowski

 

                                                                                                                       Załącznik do

                                                                                                          ZARZĄDZENIA  Nr 48 /2009

                                                                                                                      z dnia 18.09.2009r

                                                                                 

REGULAMIN   NABORU NA WOLNE STANOWISKA  URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY W MIŁKACH  

I. Postanowienia ogólne

§ 1

1.    Celem regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych, w tym na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.

 2.    Regulamin określa szczegółowe zasady zatrudniania pracowników w Urzędzie Gminy w Miłkach  na podstawie umowy o pracę z wyłączeniem stanowisk pomocniczych i  obsługi, doradców, asystentów oraz z wyłączeniem zatrudnienia kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 3.    Nie wymaga przeprowadzenia naboru zatrudnienie osoby na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego.

 § 2

     Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1)     ustawie - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008 r., Nr 223, poz. 1458).

2)     wolnym stanowisku urzędniczym, w tym wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym - należy przez to  rozumieć   stanowisko, na które, zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych albo w drodze porozumienia, nie został przeniesiony pracownik samorządowy danej jednostki lub na które nie został przeniesiony inny pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, posiadający kwalifikacje wymagane na danym stanowisku lub nie został przeprowadzony na to stanowisko nabór albo na którym mimo przeprowadzonego naboru nie został zatrudniony pracownik.

 II. Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze

§ 3

1.       Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Wójt, Gminy Miłki:    

       a)   W przypadku stanowiska kierowniczego – z własnej inicjatywy

       b)  W przypadku stanowiska urzędniczego -na wniosek Kierownika Referatu, w którym powstało wolne stanowisko lub bezpośredniego przełożonego  stanowiska na które ma być  przeprowadzony nabór określony przez Regulamin Organizacyjny  Urzędu Gminy   

2.       Kierownik Referatu lub przełożony stanowiska pracy  zobligowany jest do przedłożenia wraz z wnioskiem  opisu stanowiska urzędniczego objętego procedurą rekrutacyjną 

  3.    Opis stanowiska pracy, o którym mowa w ust.2 zawiera:      

        a)  Dokładne określenie celów i zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy oraz wynikających z tego tytułu obowiązków zajmującego to stanowisko      

        b) Określenie szczegółowych wymagań w zakresie kwalifikacji, umiejętności i predyspodycji wobec osób, które je zajmują        

c)  Określonie odpowiedzialności,

        d)  Inne ważne wymagania   

 4.     Akceptacja opisu stanowiska  pracy oraz zgoda Wójta Gminy powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko.

 III.  Powołanie Komisji Rekrutacyjnej

§ 4

1.       Komisję Rekrutacyjną powołuje Wójt w drodze zarządzenia.

2.       Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.

 IV. Etapy naboru

§ 5

1.       Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

2.       Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych.

3.       Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych.

4.       Selekcja końcowa kandydatów - sprawdzian pisemny i rozmowa kwalifikacyjna lub sama rozmowa kwalifikacyjna

5.       Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze.

6.       Ogłoszenie wyników naboru.

V. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

§ 6

1.    Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, oraz o naborze kandydatów na to stanowisko umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.Nr 112, poz. 1198, z póź. zm ),  zwanym dalej "Biuletynem" oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy

2.       Ogłoszenie o naborze powinno zawierać:

1)     nazwę i adres jednostki,

2)     określenie stanowiska,

3)     określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,

4)     wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,

5)     wskazanie wymaganych dokumentów,

6)     określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

3.       Termin do składania dokumentów określony w ogłoszeniu o naborze, nie może być krótszy  niż 10 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia  w Biuletynie.

VI . Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych

§ 7

1.       Po umieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miłki następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym.

2.       Na dokumenty aplikacyjne składają się:

a) list motywacyjny,

b) życiorys-curriculum vitae

c) kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów ( w razie potrzeby oryginały do wglądu Komisji Rekrutacyjnej),

d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ( w razie potrzeby orygianły do wglądu   Komisji Rekrutacyjnej),

e) referencje,

f) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej  się o zatrudnienie,

g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

h) oświadczenie o niekaralności,

i) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

      j) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

3.  Wymagane dokumenty  tj. list motywacyjny i życiorys muszą być opatrzone klauzulą   wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

4. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie są rozpatrywane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

5. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,   z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu - zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r.   o podpisie elektronicznym (Dz.U z 2001 r., nr 130, poz. 1450 ze zm.).

6. Dokumenty aplikacyjne składane po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane przez Komisję Rekrutacyjną.

 

VII. Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych

§ 8

1. Analizy dokumentów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.

2. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami złożonymi przez kandydatów.

3. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną          w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

VIII. Selekcja końcowa kandydatów

§ 9

1.    Na selekcję końcową składa się sprawdzian pisemny i rozmowa kwalifikacyjna lub sama rozmowa kwalifikacyjna.

2.    Decyzję o formie przeprowadzenia selekcji końcowej kandydatów podejmuje Komisja Rekrutacyjna.

3.    Sprawdzian pisemny polega na sprawdzeniu wiadomości kandydata z wiedzy o samorządzie terytorialnym i z zagadnień realizowanych na stanowisku, na które odbywa się nabór.

4.    Sprawdzian pisemny przygotowywany jest przez Komisję Rekrutacyjną.

5.    Celem sprawdzianu pisemnego jest wyłonienie 5 kandydatów, którzy wykazali się największą wiedzą z zakresu samorządu terytorialnego i z zagadnień realizowanych na stanowisku, na które odbywa się nabór. 

6.    Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem  i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.

7.    Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zapoznać się z:

a)         predyspozycjami i umiejętnościami kandydata gwarantującymi prawidłowe wykonywanie                                         powierzonych obowiązków,

b)         posiadaną wiedzą na temat jednostki samorządu terytorialnego, w której ubiega się   o stanowisko,

c)         obowiązkami i zakresem odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez                      kandydata,

d)         celami zawodowymi kandydata.

8.       Rozmowę kwalifikacyjną  przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.

9.    Członkowie Komisji Rekrutacyjnej po przeprowadzonej rozmowie z kandydatem dokonują indywidualnej oceny jego przygotowania do wykonywania zadań na danym stanowisku.

 IX. Zakończenie naboru na  stanowisko urzędnicze

§ 10

1.       Po zakończeniu procedury naboru sporządza się protokół.

2.       Protokół zawiera:

a)    określenie stanowiska, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według poziomu spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,

b)    liczbę nadesłanych ofert kandydatów na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,

c)    informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

d)    uzasadnienie dokonanego wyboru,

e)    skład komisji przeprowadzającej nabór.

X. Informacja o wyniku naboru

§ 11

1.    Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie, oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

2.       Informacja, o której mowa w pkt. 1, zawiera:

a) nazwę i adres jednostki,

b) określenie stanowiska,

a)    imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

b)    uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nie rozstrzygnięcia naboru na stanowisko.

3.    Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy pkt  1 i 2 stosuje się odpowiednio.

 

XI. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi

§ 12

1.    Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

2.    Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

3.    Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 

*załączniki od 1 do 6 stanowią wzory dokumentów

do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze

 


Wzór                                                                                                                          Zał.nr.1

 

----------------------------------------------

     ( Nazwa Referatu)

 

                                                                                              Miłki dnia---------------------------

 

 

 

 

WNIOSEK

O PRZYJĘCIE NOWEGO PRACOWNIKA

 

 

Zwracam się z prośbą o wszczęcie naboru na stanowisko.............................................................  w  Referacie, stanowisko pracy ds...............................................................................................

Wakat powstał w wyniku:

3)                urlopu macierzyńskiego pracownika,

4)                urlopu wychowawczego pracownika,

5)                urlop bezpłatnego pracownika,

6)                przejścia pracownika na emeryturę, rentę,

7)                powstania nowej komórki,

8)                zmiany przepisów prawnych, wprowadzenia nowych zadań do realizacji,

9)                innej usprawiedliwionej nieobecności w pracy,

10)           innej sytuacji.

 

Uzasadnienie:

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                       ---------------------------------------------------------------

                                                                           data podpis i pieczęć

Kierownika Refaratu, osoby bezpośrednio nadzorującej stanowisko

 

 

 

Załącznik:

7)    projekt zakresu czynności

 

 

Wzór                                                                                                                        zał. nr.2

 

Wójt Gminy Miłki

 

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w  Urzędzie Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki.

 

.........................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

3.            Liczba lub wymiar etatu: 

 

4.            Główne obowiązki:

1.......................................................

2.......................................................

3........................................................

4.......................................................

5.......................................................

 

 

5.            Wykształcenie: …......................................................

 

6.            Wymagania niezbędne:

1........................................................

2........................................................

3........................................................

 

                        

7.            Wymagania dodatkowe:

 

                         1........................................................

 

 

8.            Wymagane dokumenty:

 

4.     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5.     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926, z późniejszymi zmianami)oraz ustawą z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

6.     życiorys(CV)  i list motywacyjny,

7.     kwestionariusz osobowy,

8.     inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

9.     ewentualne kopie świadectw pracy.

 

9.             Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko...........................................

              w terminie do …............................... pod adresem:  Urząd Gminy w Miłkach, 11-513 Miłki,

              ul. Mazurska 2.

Pocztą elektroniczną na adres: ugmilki@post. pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.  

   

10.          Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miłki, ul. Mazurska 2. 11-513 Miłki. 

     

 

 

 

 

Wzór                                                                                                                        zał.nr.3

 

LISTA KANDYDATÓW

SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

                              

                          

...............................................................

(nazwa stanowiska pracy)

     

 

 

            Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

 

 

 

 

Lp.     Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania

 

 

1.......................................................................

2......................................................................

3......................................................................

 

 

 

 

 

 

                                                                       .....................................................

                                                                            (podpis osoby upoważnionej).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           

Wzór                                                                                                                        zał.nr 4

 

 

 

P R O T O K Ó Ł

z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Miłki.

                                          

......................................................................................................................................

                                              (nazwa stanowiska pracy)

4.     W wyniku ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko pracy aplikacje przeszło

            …..........................       kandydatów spełniających wymogi formalne.

            ( ilość aplikacji)

 

   2.   Komisja w składzie:

 

4.     …................................................

5.     …................................................

6.     …................................................

f)     Po przeprowadzeniu selekcji wybrano nastepujących kandydatów: uszeregowanych według spełnienia przez nich kryteriów okreslonych w ogłoszeniu o naborze.

                  1...........................................................

                 2..........................................................

                 3..........................................................

                                                                         

            4. Zastosowano następujące metody i techniki naboru:

       ….. …......................................................................................................................

 

            5.Uzasadnienie :

            ….................................................................................................................................

            …..................................................................................................................................

            …...................................................................................................................................

            …...................................................................................................................................

           

.

          6.Załączniki do protokołu:

 

1. ogłoszenie o naborze,

                       2. lista kandydatów spełniających wymagania formalne

 

 

 

            Protokół sporządził:                                                                 Zatwierdził:

                                              

                                                                                               ...................................

                                                                                                              (podpis i pieczęć Wójta)

 Podpisy członków Komisji:

 

1..................................................

 

2..................................................

 

3. ................................................

 

 

Wzór                                                                                                    zał.nr.5

 

 

 

 

 

I N F O R M A C J A   O    W Y N I K A C H     N A B O R U

 

 

                        ..............................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

 

            Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko …......................została/a wybrany/a Pan/i..................................zam............................

 

 

 

 

Uzasadnienie:

 

         …........................................................................................................

 

           …..............................................................................................................................

 

           …..............................................................................................................................

 

          …..............................................................................................................................

 

 

 

 

                                                  

 

 

                                                                                  ….................................................

                                                                                  (data , podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wzór                                                                                                             zał.nr. 6

 

 

 

 

 

I N F O R M A C J A   O    W Y N I K A C H     N A B O R U

 

 

                        ..............................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

 

 Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko …......................

nie została zatrudniona żadna spośród zakwalifikowanych kandytaów lub braku kandydatów/

 

 

 

 

Uzasadnienie:

 

         …........................................................................................................

 

           …..............................................................................................................................

 

           …..............................................................................................................................

 

          …..............................................................................................................................

 

 

 

 

                                                  

 

 

                                                                                  ….................................................

                                                                                  (data , podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Startek Cezary
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
admin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-18 13:51:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-18 13:52:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-18 09:50:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1397 raz(y)