ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 19.2011Drukuj informacjęAkt prawny: 19.2011

Szczegóły informacji

19.2011

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: 7.04.2011

Data podjęcia/podpisania: 2011-04-07

Tytuł aktu:

w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Miłkach

Na podstawie:

 
art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r Nr 142 poz. 1591, z 2002 r Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr. 153 poz. 1271, Nr. 214 poz. 1806, z 2003 r Nr. 80 poz. 717)
zarządza się co następuje:
 

Treść:

 
§1
W zarządzeniu Nr 53/2010 Wójta Gminy Miłki z dnia 15 grudnia 2010r
w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Miłkach wprowadza się następujące zmiany :
  1. W § 1 ust. 3 dodaje się pkt w brzmieniu " 12) Straż Gminna "STGM" (kierowana przez Komendanta Straży Gminnej)"
  2. dodaje się § 27 b w brzmieniu:
"Do zadań Straży Gminnej należy:
  1. Wykonywanie zadań w zakresie ochrony i porządku publicznego wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego.
  2. Wykonywanie zadań wynikających z poleceń i dyspozycji doraźnych wydanych przez Wójta Gminy Giżycko.
  3. W szczególności Straż Gminna:
    • wykonuje codzienne planowane patrole, obchody i objazdy Gminy w zakresie przeciwdziałania przestępczości, wykroczeniom i patologii społecznej;
    • przeprowadza rozpoznanie zjawisk i zdarzeń wywierających negatywny wpływ na stan porządku publicznego;
    • reaguje na nieodpowiednie zachowanie się osób stosując upomnienia, pouczenia oraz przewidziane prawem środki represji i przymusu bezpośredniego;
    • dokonuje kontroli ulic, placów, parków, lokali użytkowych, otoczenia zakładów pracy, obiektów użyteczności publicznej i posesji prywatnych w zakresie utrzymania porządku, czystości i estetyki;
    • sygnalizuje służbom komunalnym stwierdzone w toku lustracji Gminy zaniedbania lub przypadki wymagające niezwłocznej interwencji, a w szczególności różnego typu awarie;
    • niezwłocznie zawiadamia organy ochrony środowiska o każdym stwierdzonym przypadku zakłócenia równowagi lub zanieczyszczenia środowiska naturalnego;
    • wykonuje zadania w zakresie przeciwdziałania skutkom zimy poprzez systematyczny nadzór nad działaniami jednostek, właścicieli i administratorów nieruchomości oraz dozorców w przedmiocie usuwania śniegu z chodników i jezdni oraz przeciwdziałania gołoledzi;
    • utrzymuje współpracę z Policją w zakresie ochrony bezpieczeństwa obywateli, ładu i porządku publicznego oraz w przypadkach katastrof i klęsk żywiołowych;
    • współdziała z organami Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych w zakresie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w zakładach pracy i na posesjach;
    • kontroluje prawidłowość oznakowania ulic (w tym znaków drogowych), oświetlenie ulic i posesji, prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetykę napisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
    • kontroluje zabezpieczenie prowadzonych na terenie Gminy prac inwestycyjno- remontowych;
    • nakłada grzywny w drodze mandatu karnego, za wykroczenia w ramach upoważnień przewidzianych prawem;
    • konwojuje dokumenty, przedmioty wartościowe lub środki pieniężne dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko;
    • zabezpiecza miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustala, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
    • kontroluje przestrzeganie zasad korzystania z targowisk i placów targowych na terenie Gminy;
    • kontroluje ruch drogowy w zakresie wynikającym z przepisów o ruchu drogowym;
    • współdziała z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas imprez publicznych;
    • doprowadza osoby nietrzeźwe do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te swoim zachowaniem dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu, albo zagrażają życiu lub zdrowiu innych osób.
    • Zlecanie, po uorzednim uzgodnieniu z odpowiedzielnym za to pracownikiem
      urzędu gminy, wyłapywania zwierząt bezdomnych ( psów) w celu umieszczenia ich w schronisku.
      6. Strukturę organizacyjną urzędu określa załącznik do niniejszego zarządzenia
      § 2
      Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Wójt Gminy
 
Stanisław Wąsiakowski
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
redaktor2
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
redaktor2
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-11 13:28:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-11 13:29:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-25 09:36:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1506 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony