ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 10:47:01 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

ZARZĄDZENIE Nr 23 / 2003

Wójta Gminy Miłki

z dnia 8 listopada 2003 r

w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy.

Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r Nr 142 poz. 1591, z 2002 r Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr. 153 poz. 1271, Nr. 214 poz. 1806, z 2003 r Nr. 80 poz. 717) zarządza się co następuje:

R O Z D Z I A Ł I

Postanowienia ogólne

§1.

Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Miłki zwany dalej regulaminem określa:

  1. zakres działania i zadania Urzędu Gminy Miłki zwanego dalej Urzędem,
  2. organizację Urzędu,
  3.  

  4. zasady funkcjonowania urzędu,
  5. zakres działania kierownictwa Urzędu i poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie.

§2.

Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

  1. Gminie, należy przez to rozumieć Gminę Miłki,
  2. Radzie, należy przez to rozumieć Radę Gminy Miłki,
  3.  

  4. Wójcie, Sekretarzu, Skarbniku, Kierowniku Urzędu Stanu Cywilnego – należy przez to rozumieć odpowiednio: Wójta Gminy Miłki, Sekretarza Gminy Miłki, Skarbnika Gminy Miłki oraz Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Miłkach.

§3.

  1. Urząd jest jednostką budżetową Gminy.
  2. Urząd jest pracodawcą dla zatrudnion
  3. ych w nim pracowników.

  4. Siedzibą Urzędu jest miejscowość Miłki.

§4.

  1. Urząd jest czynny w dniach roboczych w godzinach od 7
  2. 00 – 1500.

  3. Urząd Stanu Cywilnego udziela ślubów także w niedzielę, święta i dni dodatkowo wolne od pracy.

 

R O Z D Z I A Ł II

Zakres działania i zadania Urzędu

§5.

  1. Urząd stanowi aparat pomocniczy Rady i jej Komisji, Wójta i innych organów Gminy.
  2. Do zakresu działania Urzędu należy zapewnienie warunków należytego wykonywania spoczywających na gminie:

  1. zadań własnyc
  2. h,

  3. zadań zleconyc
  4. h,

  5. zadań wykonywanych na podstawie porozumienia z organami administracji rządowej (zadań powierzonych) i
  6. zadań publicznych powierzonych gminie w drodze porozumienia komunalnego, które nie zostały powierzone innym gminnym jednostkom organizacyjnym, związkom komunalnym lub przekazane innym podmiotom na podstawie umów.

§6.

  1. Do zadań Urzędu należy zapewnienie pomocy organom Gminy w wykonywaniu ich zadań i kompetencji.
  2. W szczególności do zadań Urzędu należy:

  1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do podejmowania uchwał, wydawania decyzji, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej oraz podejmowania innych czynności prawnych przez organy Gminy,
  2. wykonywanie na podstawie udzielonych upoważnień, czynności faktycznych wchodzących w zakres zadań gminy,
  3. zapewnienie organom Gminy możliwości przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków,
  4. przygotowywanie uchwalenia i wykonywania budżetu gminy oraz innych aktów organów gminy,
  5. realizacja innych obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz uchwał organów gminy,
  6. zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji rady, posiedzeń jej komisji oraz innych organów gminy,
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnego do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu,
  8. wykonywanie prac kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności:

    1. przyjmowanie, rozdział, przekazywanie i wysyłanie korespondencji,
    2. prowadzenie wewnętrznego obiegu akt,
    3.  

    4. przechowywanie akt,
    5.  

    6. przekazywanie akt do archiwów,

  1. realizacja obowiązków i uprawnień służących pracodawcy – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pracy.

§ 7.

W skład Urzędu wchodzą następujące stanowiska pracy:

- Sekretariat (SK)

- Referat Finansowy (FN)

- Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadrowych (OK)

- Stanowisko pracy ds. obsługi rady gminy i integracji Europejskiej (ORI)

- Stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki mieniem

komunalnym (ROK)

- Stanowisko pracy ds. infrastruktury komunalnej (IKM)

- Stanowisko pracy ds. Inwestycji i Rozwoju Lokalnego (IRL)

- Stanowisko pracy ds. Obywatelskich, Wojskowych

i Zarządzania Kryzysowego (ZKW)

- Urząd Stanu Cywilnego (USC)

- Radca Prawny (PR)

§8.

 

1. Kierownikiem referatu finansów jest Skarbnik Gminy.

2. Stanowiska pracy mogą być jednoosobowe lub wieloosobowe.

3.Podział czynności na stanowiskach pracy dokonuje Wójt na wniosek Sekretarza i Skarbnika Gminy.

« powrót do poprzedniej strony