ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 13:58:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko pracy ds. Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Wojskowych

  • Renata Świdroń - młodszy inspektor
  • pok. nr 1
  • tel. (087) 4211060, 4211084
  • e-mail:

Do zadań stanowiska pracy ds. Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Wojskowych należy:

  1. Realizacja zadań zleconych przez administrację rządową:
a) z zakresu ewidencji ludności:
  • * prowadzenie ewidencji ludności,
  • * wydawanie poświadczeń zamieszkania i innych zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności,
  • * współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym PESEL,
  • * sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązku meldunkowego,
  • * udzielanie informacji adresowych,
  • * prowadzenie spraw związanych z wojskowym obowiązkiem meldunkowym
  • * prowadzenie stałego i dodatkowego rejestru wyborców,
  • * wydawanie decyzji w sprawach wpisu do rejestru wyborców,
  • * sporządzanie spisu wyborców.
B) z zakresu wykonywania powszechnego obowiązku obrony:
  • * prowadzenie rejestru przedpoborowych,
  • * współdziałanie z organami wojskowymi w przygotowaniu poboru do zasadniczej służby wojskowej,
  • * załatwianie spraw związanych z odraczaniem zasadniczej służby wojskowej,
  • * orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy bezpośredniej opieki nad członkami rodziny oraz uznawania za jedynego żywiciela rodziny,
  • * prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem świadczeń na rzecz obronności kraju,
  • * prowadzenie i aktualizacja dokumentacji posłanniczej

c) w zakresie zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej:

  • * przygotowywanie ludności i mienia na wypadek wojny i zagrożeń w czasie pokoju,
  • * opracowywanie i planowanie działań w dziedzinie obrony cywilnej na terenie gminy,
  • * przygotowywanie i koordynowanie akcji ratunkowych w przypadku zagrożeń i awarii oraz usuwania skutków,
  • * organizowanie rozśrodkowania i ewakuacji ludności w czasie zagrożeń,
  • * organizowanie wykonania przez jednostki organizacyjne gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony,
  • * tworzenie formacji obrony cywilnej na potrzeby gminy,
  • * organizowanie szkoleń poszczególnych służb oraz powszechnych szkoleń dla ludności.

2. Współdziałanie z sądami powszechnymi w zakresie :

  • a) wykonywania kary ograniczenia wolności,
  • b) przyjmowania pism sądowych i wywieszania ogłoszeń o ustanowieniu kuratora,
  • c) udzielania informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i przyjmowania obwieszczeń


Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o organizacji zgromadzeń i zbiórek publicznych.

  • Załatwianie interesantów
  • Zameldowanie na pobyt stały.
Należy przedłożyć następujące dokumenty:
  • * zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego,
  • * dowód osobisty,
  • * książeczka wojskowa (zgłoszenie się do rejestracji,
  • * formularz zgłoszenia pobytu stałego,
  • * uprawnienie do przebywania w lokalu.
Czynności zwolnione są z opłaty skarbowej.

Wymeldowanie się:

Należy przedłożyć następujące dokumenty:

  • * formularz, zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego,
  • * dowód osobisty,
  • * książeczka wojskowa (zgłoszenie się do rejestracji).


Czynności zwolnione są z opłaty skarbowej.

Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych.

Należy złożyć wniosek na formularzu zgodnym z załącznikiem do rozporządzenia MSWiA.

Formularz powinien zawierać:

  • *podstawę prawną upoważniającą do otrzymania danych lub uzasadnioną potrzebę żądania udostępnienia danych,
  • *zakres żądanych danych (zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z 18.11.2002 r. Dz. U z 2002 r. Nr 201 poz. 1702),
  • * nazwę organu, do którego kierowany jest wniosek,
  • * nazwę podmiotu ubiegającego się o udostępnienie danych, adres miejsca zamieszkania.


Zaświadczenie o zameldowaniu na podstawie rejestru mieszkańców.

Opłata skarbowa:

  • * wniosek – 5 zł
  • * zaświadczenie 11 zł
« powrót do poprzedniej strony