ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 13:49:17 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko pracy ds. Inwestycji i Rozwoju Lokalnego

  • Bogdan Bojarski - Inspektor
  • pok. nr 7
  • tel. (087) 4211060, 4211084
  • e-mail:

Do zadań Stanowiska Pracy ds. Inwestycji i Rozwoju Lokalnego należą sprawy:

  1. Zagospodarowania przestrzennego oraz nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, a w szczególności:
  • przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego,
  • koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektu planu oraz wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
  • prowadzenie aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,
  • prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,
  • prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy,
  • prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
  • uczestniczenie w komisji uzgodnień inwestycyjnych w powiecie,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych.

II. W zakresie inwestycji:

  1. opracowywanie wykazów potrzeb inwestycyjnych gminy pod względem rzeczowym i finansowym na etapie tworzenia planów przez Radę,
  2. opracowywanie wniosków pod dotacje i pożyczki na realizacje zadań inwestycyjnych gminy,
  3. przygotowywanie inwestycji pod względem dokumentacyjnym w tym: zlecanie wykonania dokumentacji, aktualizacja oraz uzyskiwanie pozwoleń na budowę,
  4. sporządzanie dokumentacji przetargowej i istotnych warunków zamówienia,
  5. przygotowywanie projektów umów, uczestniczenie w negocjacjach warunków umownych inwestycji,
  6. kontrolowanie inwestycji i informowanie Wójta o przewidzianych zmianach w jej realizacji,
  7. organizowanie odbiorów końcowych,
  8. dokonywanie końcowych rozliczeń przedmiotu zamówień,
  9. egzekwowanie uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi,
  10. opracowywanie informacji i sprawozdań z zakresu
  11. realizowanych inwestycji,
  12. uczestniczenie w odbiorach końcowych inwestycji realizowanych przez gminę,
  13. opracowywanie analiz sytuacji gospodarczej gminy,
  14. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju inicjatyw gospodarczych,
  15. zbieranie i udzielanie informacji o gospodarce w gminie,
  16. prowadzenie spraw związanych z promocją gminy w kraju i za granicą,
  17. współdziałanie z GOKSiR w zakresie informacji turystycznej.
 
Obsługa interesantów:

 

DECYZJE O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU


* Wydawane są w następujących sprawach:

  1.   budowie obiektów budowlanych, siedlisk rolniczych, inwestycji liniowych itp.
  2. podziałach terenów nie objętych planem zagosp. przestrzennego (również rolnych),
  3. zalesianiu gruntów nie przeznaczonych na cele leśne.
* Tryb postępowania:
  1. łożenie wniosku o warunki zabudowy + 2 egz. mapy w skali 1 : 500 (przy zabudowie działki) lub ewidencyjnych (przy zalesianiu, niektórych podziałach),
  2. szczegółowa procedura postępowania administracyjnego zależna jest od faktu, czy nieruchomość objęta jest planem zagospodarowania przestrzennego, czy też nie.
* Opłaty:

 

przewidziane w ustawie o opłatach skarbowych i są zróżnicowane w zależności od trybu postępowania.


NUMERACJA NIERUCHOMOŚCI

  1. złożenie wniosku o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości
  2. załącznik: mapa inwentaryzacyjna z naniesionym budynkiem lub obiektem.

 

 
« powrót do poprzedniej strony