ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 13:06:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko ds. organizacyjnych, obsługi organów Gminy i kadr

  • Marlena Gujda - młodszy referent
  • pok. nr 6
  • tel. (087) 4211060, 4211084
  • e-mail:

Do zadań stanowiska pracy ds. organizacyjnych, obsługi organów Gminy i kadr należy:

I. W zakresie administracyjnej obsługi Wójta, Rady i jej organów a w szczególności:

  1. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji i Wójta oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
  2. przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy,
  3. przekazywanie - za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
  4. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
  5. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
  6. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
  7. prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady, Komisji Rady,
  8. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  9. organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady nie będących radnymi,
  10. zapewnienie publikacji uchwał Rady Gminy w sposób przewidziany przepisami prawa,
  11. gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych dotyczących tworzenia, przekształcenia i likwidacji gminnych jednostek organizacyjnych.
II. W zakresie spraw osobowych pracowników Urzędu a w szczególności:
  1. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
  2. organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
  3. przygotowanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
  4. zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych z urzędu,
  5. przygotowywanie projektów planów urlopowych,
  6. zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej jako pracodawcy,
  7. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
  8. ewidencja czasu pracy pracowników,
  9. kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych.
III. Prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą, a w szczególności:
  1. ewidencja działalności gospodarczej,
  2. wydawanie i cofanie pozwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  3. przygotowywanie projektów uchwał określających liczbę punktów sprzedaży napojów alkoholowych oraz ich usytuowania,
  4. sprawowanie kontroli i przestrzegania zasad obrotu napojami alkoholowymi,
« powrót do poprzedniej strony