ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 12:55:27 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wieloosobowe Stanowisko ds. księgowości Koordynator wieloosobowego stanowiska pracy

  • Anna Sowa - Skarbnik ( )
  • pok. nr 12
  • tel. (087) 4211060, 4211084
  • e-mail:

Do zadań Wieloosobowego Stanowiska ds. księgowości należy:

  1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta,
  2. udzielanie pomocy Wójtowi w wykonaniu budżetu Gminy,
  3. zapewnienie obsługi finansowo-księgowej i kasowej Urzędu,
  4. uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,
  5. przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
  6. sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,
  7. prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
  8. prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  9. rozliczanie inwentaryzacji,
  10. dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
  11. przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  12. dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych a także aktualizacji wyceny środków trwałych.

 

 

« powrót do poprzedniej strony