ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 12:55:27 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wieloosobowe Stanowisko ds. księgowości



Koordynator wieloosobowego stanowiska pracy

Anna Sowa - Skarbnik

pok. nr 12

tel. (087) 4211060, 4211084

e-mail:

<e-mail>



 

Do zadań Wieloosobowego Stanowiska ds. księgowości należy:

1) przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta,

2) udzielanie pomocy Wójtowi w wykonaniu budżetu Gminy,

3) zapewnienie obsługi finansowo-księgowej i kasowej Urzędu,

4) uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,

5) przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,

6) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,

7) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,

8) prowadzenie ksiąg rachunkowych,

9) rozliczanie inwentaryzacji,

10) dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego,

11) przygotowywanie sprawozdań finansowych,

12) dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych a także aktualizacji wyceny środków trwałych. 

 

« powrót do poprzedniej strony