ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 12:50:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu



Wieloosobowe stanowisko pracy ds. podatków i opłat

  • Koordynator stanowiska:
  • Anna Sowa - Skarbnik
  • pok. nr 12
  • tel. (087) 4211060, 4211084
  • e-mail:
Do zadań wieloosobowego stanowiska pracy ds. podatków należy prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego oraz innych podatków pozostających w zakresie właściwości Gminy, a w szczególności:
  1. prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,
  2. gromadzenie, przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,
  3. przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat,
  4. podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracji świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
  5. prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
  6. przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat,
  7. przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat,
  8. opracowywanie wniosków o zwolnienia, ulgi i odroczenia w podatkach i opłatach lokalnych oraz umarzania i rozkładania na raty zobowiązań i innych należności,
  9. przygotowywanie decyzji i danych do zaświadczeń o wysokości zobowiązań podatkowych,
  10. przygotowywanie umów cywilno-prawnych na prowadzenie inkasa zobowiązań podatkowych.
« powrót do poprzedniej strony