Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-05-11 12:39:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
U R Z Ą D G M I N Y M I Ł K I
11-513 Miłki ul. Mazurska 2
tel.: (087) 4211060, 4211084, fax: (087) 4211007,
www.gminamilki.pl; e-mail:
11-513 Miłki ul. Mazurska 2
tel.: (087) 4211060, 4211084, fax: (087) 4211007,
www.gminamilki.pl; e-mail:
Miłki, 11 maja 2012r.
SK.271.1.1.2012
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NA OBSŁUGĘ PRAWNĄ
O PRZETARGU NA OBSŁUGĘ PRAWNĄ
I Zamawiający:
Urząd Gminy Miłki, 11-513 Miłki, ul. Mazurska 2, telefon: 87-421-10-60, fax:87-421-10-07, adres e-mail: , w oparciu o art.701 ustawy dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) ogłasza przetarg na obsługę prawną Urzędu Gminy Miłki.
Urząd Gminy Miłki, 11-513 Miłki, ul. Mazurska 2, telefon: 87-421-10-60, fax:87-421-10-07, adres e-mail: , w oparciu o art.701 ustawy dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) ogłasza przetarg na obsługę prawną Urzędu Gminy Miłki.
II Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej Urzędu Gminy Miłki i organów gminy szczegółowo określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) – Druk nr 1.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej Urzędu Gminy Miłki i organów gminy szczegółowo określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) – Druk nr 1.
III Czas trwania zamówienia
18 miesięcy.
18 miesięcy.
IV Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku posiadanie uprawnień wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata i wykonywanie tego zawodu w okresie nie krótszym niż 5 lat w jednostkach samorządu terytorialnego,
2. posiadają wiedzę i doświadczenie.
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .
4. posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku posiadanie uprawnień wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata i wykonywanie tego zawodu w okresie nie krótszym niż 5 lat w jednostkach samorządu terytorialnego,
2. posiadają wiedzę i doświadczenie.
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .
4. posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.
V Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty:
1. aktualny wypis z listy radców prawnych wydany przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych lub Okręgową Radę Adwokacką, potwierdzający wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego,
2. oświadczenie o posiadaniu co najmniej pięcioletniego doświadczenie (liczonego w pełnych latach) w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej jednostek samorządu terytorialnego,
3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
1. aktualny wypis z listy radców prawnych wydany przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych lub Okręgową Radę Adwokacką, potwierdzający wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego,
2. oświadczenie o posiadaniu co najmniej pięcioletniego doświadczenie (liczonego w pełnych latach) w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej jednostek samorządu terytorialnego,
3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
VI Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą ze strony zamawiającego uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Małgorzata Jasińska – Sekretarz Gminy.
Godziny udzielania wyjaśnień w godzinach pracy urzędu - od 7.00 do 15.00.
Osobą ze strony zamawiającego uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Małgorzata Jasińska – Sekretarz Gminy.
Godziny udzielania wyjaśnień w godzinach pracy urzędu - od 7.00 do 15.00.
VII Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie Urzędzie Gminy w Miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, pokój nr 8 (sekretariat) lub przesłać na ten sam adres.
2. Termin składania ofert upływa 22 maja 2012r o godzinie 12.00.
3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert tj. 22 maja 2012r
o godzinie 12.15 w siedzibie zamawiającego (adres j.w.) w pokoju nr 10.
4. Otwarcie ofert jest jawne
5. Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie bez jej otwierania.
1. Ofertę należy złożyć w terminie Urzędzie Gminy w Miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, pokój nr 8 (sekretariat) lub przesłać na ten sam adres.
2. Termin składania ofert upływa 22 maja 2012r o godzinie 12.00.
3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert tj. 22 maja 2012r
o godzinie 12.15 w siedzibie zamawiającego (adres j.w.) w pokoju nr 10.
4. Otwarcie ofert jest jawne
5. Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie bez jej otwierania.
VII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Zamawiający dokona oceny najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
Cena – 100 pkt
Zamawiający dokona oceny najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
Cena – 100 pkt
Wójt Gminy Miłki
Stanisław Wąsiakowski
Załączniki:Stanisław Wąsiakowski
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Druk nr 1
2. Formularz ofertowy – Druk nr 2,
3. Projekt umowy – Druk nr 3