Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Akapit nr 1 - brak tytułu
WÓJT GMINY MIŁKI OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie ul. Mazurska 94, 11-513 Miłki
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1449 z późń. zm.).
- Zgodnie z §1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
• stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
• stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
• stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym –
w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
c) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
• imię (imiona) i nazwisko
• datę i miejsce urodzenia
• obywatelstwo
• miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
e) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f) w przypadku cudzoziemca – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:
• dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r., poz. 672)
• dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska,
• dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
g) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
h) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289),
k) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633 oraz z 2022 r. poz. 1459 i 1512) w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r,
l) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
m) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie,że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r, poz. 1762 z późń zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późń. zm.),
o) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnychi korzysta z pełni praw publicznych,
3. Do dokumentów wymienionych w pkt 2 należy dołączyć podpisanie oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych we wniosku oraz załączonych do niego dokumentach do celów związanych z konkursem na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późń. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
4. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „stwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz z datą składania oświadczenia.
5. Na żądanie organu prowadzącego kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ustępie 2 pkt d-g, l i m.
6. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie” w terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. do godziny 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki. W przypadku przesłania oferty listem poleconym przesyłka powinna dotrzeć do Urzędu Gminy Miłki do dnia 16 czerwca do godziny 12:00
7. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
8. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Miłki.
9. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie, nie później niż 7 dni przed terminem posiedzenia Komisji Konkursowej.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie Drukuj informację Ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-02 08:26:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-02 08:27:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-16 13:33:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1323 raz(y) |
Raport o stanie Gminy Miłki za 2022 rok
Załączniki
Pobierz dane XML Raport o stanie Gminy Miłki za 2022 rok Drukuj informację Raport o stanie Gminy Miłki za 2022 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: BŻ |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-22 11:41:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-22 11:42:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-22 11:42:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1925438 raz(y) |
OGŁOSZENIE Dzień 02.05.2023 r. (wtorek) jest dniem wolnym od pracy w Urzędzie Gminy Miłki. Odpracowanie dnia wolnego nastąpi w sobotę dnia 06.05.2023 r
Załączniki
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE Dzień 02.05.2023 r. (wtorek) jest dniem wolnym od pracy w Urzędzie Gminy Miłki. Odpracowanie dnia wolnego nastąpi w sobotę dnia 06.05.2023 r Drukuj informację OGŁOSZENIE Dzień 02.05.2023 r. (wtorek) jest dniem wolnym od pracy w Urzędzie Gminy Miłki. Odpracowanie dnia wolnego nastąpi w sobotę dnia 06.05.2023 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: MG |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-28 09:38:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marlena Gujda |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-28 09:39:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marlena Gujda |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-28 09:41:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1596 raz(y) |
LIV Nadzwyczajna Sesja-12.04.2023 r
Załączniki
Pobierz dane XML LIV Nadzwyczajna Sesja-12.04.2023 r Drukuj informację LIV Nadzwyczajna Sesja-12.04.2023 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-11 07:50:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-11 07:50:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-30 10:09:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2184 raz(y) |
Obwieszczenie o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostu na jeziorze Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 67/13 obręb Kozin Gmina Giżycko.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostu na jeziorze Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 67/13 obręb Kozin Gmina Giżycko. Drukuj informację Obwieszczenie o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostu na jeziorze Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 67/13 obręb Kozin Gmina Giżycko.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-24 13:50:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-24 13:50:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-24 13:50:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1798 raz(y) |
LIII sesji Rady Gminy Miłki 29.03.2023
Załączniki
Pobierz dane XML LIII sesji Rady Gminy Miłki 29.03.2023 Drukuj informację LIII sesji Rady Gminy Miłki 29.03.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: TG |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-17 12:23:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-17 12:23:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-17 12:23:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1856 raz(y) |
MPZP Rydzewo - Wyłożenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Miłki, dnia 16.03.2023 r.
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości Rydzewo, obręb geodezyjny Rydzewo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503, z późn. zm.) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr XXXIV.229.2021 Rady Gminy Miłki z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości Rydzewo, obręb geodezyjny Rydzewo
ogłaszam
o wyłożeniu do publicznego wglądu, w dniach od 24 marca 2023 r. do 17 kwietnia 2023 r. (włącznie) w siedzibie Urzędu Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki, w godzinach pracy urzędu w pokoju nr 102 ww. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 3 kwietnia 2023 r. w Urzędzie Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki, w sali konferencyjnej w godzinach od 12:30 do 13:30.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi do Wójta Gminy Miłki należy składać z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 maja 2023 r.
Uwagi mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki.
- w formie ustnej do protokołu w Urzędzie Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki, pokój nr 102,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres e-mail:
Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57):
- opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo
- opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Wójt Gminy Miłki.
Wójt Gminy Miłki
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO") informuję, że:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Wójt Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki.;
- kontakt z inspektorem ochrony danych – ;
- dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie uwagi zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji;
- każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
- każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- podanie danych osobowych jest obowiązkowe.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KM |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-16 13:06:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-16 13:07:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-08 09:07:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2519 raz(y) |
LII Sesja Rady Gminy Miłki-01.03.2023 r
Załączniki
Pobierz dane XML LII Sesja Rady Gminy Miłki-01.03.2023 r Drukuj informację LII Sesja Rady Gminy Miłki-01.03.2023 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-23 08:58:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-23 08:59:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-31 11:54:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2447 raz(y) |
LI Sesja Rady Gminy Miłki-25.01.2023 r.
Załączniki
Pobierz dane XML LI Sesja Rady Gminy Miłki-25.01.2023 r. Drukuj informację LI Sesja Rady Gminy Miłki-25.01.2023 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-19 11:03:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-19 11:04:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-02 13:42:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3013 raz(y) |
Ogłoszenie o naborze "Koordynator Centrum dla Rodzin"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłkach
przystępując do realizacji projektu „Miło, milej, Miłki – strefa wolna od przemocy”
w ramach Programu „Sprawiedliwość”, finansowanego ze środków
funduszy norweskich i środków krajowych
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko:
Koordynator Centrum dla Rodzin
przystępując do realizacji projektu „Miło, milej, Miłki – strefa wolna od przemocy”
w ramach Programu „Sprawiedliwość”, finansowanego ze środków
funduszy norweskich i środków krajowych
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko:
Koordynator Centrum dla Rodzin
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o naborze "Koordynator Centrum dla Rodzin" Drukuj informację Ogłoszenie o naborze "Koordynator Centrum dla Rodzin"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: EB |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-12 12:57:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-12 12:58:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-12 12:58:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2451 raz(y) |