Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Komendant Straży Gminnej
Miejsce pracy: Miłki
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Straż Gminna
Data udostępnienia: 2011-05-24
Ogłoszono dnia: 2011-05-24 przez redaktor2
Termin składania dokumentów: 2011-06-03 00:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2011
Zlecający: Urząd Gminy Miłki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe.
-
Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowiskach urzędniczych w jednostkach: urzędy marszałkowskie, wojewódzkie, samorządowe jednostki organizacyjne, starostwa powiatowe, powiatowe jednostki organizacyjne, urzędy gmin, jednostki pomocnicze gminy oraz gminne jednostki i zakłady budżetowe lub na innych kierowniczych stanowiskach państwowych.
-
Znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi oraz ustawy o samorządzie gminnym.
-
Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych.
-
Ukończone 21 lat.
-
Korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nienaganna opinia.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
-
Niekaralność.
-
Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
b. Wymagania dodatkowe:
-
Prawo jazdy kat. B
-
Dyspozycyjność.
-
Obsługa komputera.
-
Ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych lub wyrażenie zgody na uczestnictwo w w/w kursie.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Umiejętność podejmowania decyzji.
-
Odporność na stres.
-
Odpowiedzialność.
-
Znajomość funkcjonowania samorządu gminnego oraz straży gminnej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Kierowanie Strażą Gminną.
-
Realizowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 1997 r. Nr 123, poz. 779 z późn. zm.) oraz regulaminu Straży Gminnej.
-
Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji.
-
Współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi jednostkami.
-
Prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia.
-
Reprezentowanie Straży Gminnej na zewnątrz.
V. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny.
-
CV – życiorys.
-
Świadectwa pracy – kserokopie potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
-
Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie.
-
Kserokopia książeczki wojskowej.
-
Kopia Prawa jazdy.
-
Oświadczenie o niekaralności.
-
Kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i ukończone kursy i szkolenia.
-
Referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
-
Koncepcje pracy na stanowisku komendanta
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926)”.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Komendanta Straży Gminnej” w terminie do dnia 3 czerwca 2011 roku do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Miłkach.
Dokumenty, które wpłyną do siedziby Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Miłkach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Miłkach
VII. Informacje dodatkowe:
Zatrudnienie Komendanta zostanie poprzedzone:
- umową na okres próbny,
- zasięgnięciem opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie,
- specjalistycznymi badaniami lekarskimi i psychologicznymi.