ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2011

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Komendant Straży Gminnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miłki

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Straż Gminna

Data udostępnienia: 2011-05-24

Ogłoszono dnia: 2011-05-24 przez redaktor2

Termin składania dokumentów: 2011-06-03 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2011

Zlecający: Urząd Gminy Miłki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
  1. Wykształcenie wyższe.

  2. Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowiskach urzędniczych w jednostkach: urzędy marszałkowskie, wojewódzkie, samorządowe jednostki organizacyjne, starostwa powiatowe, powiatowe jednostki organizacyjne, urzędy gmin, jednostki pomocnicze gminy oraz gminne jednostki i zakłady budżetowe lub na innych kierowniczych stanowiskach państwowych.

  3. Znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi oraz ustawy o samorządzie gminnym.

  4. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych.

  5. Ukończone 21 lat.

  6. Korzystanie z pełni praw publicznych.

  7. Nienaganna opinia.

  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

  9. Niekaralność.

  10. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.

b. Wymagania dodatkowe:
 
  1. Prawo jazdy kat. B

  2. Dyspozycyjność.

  3. Obsługa komputera.

  4. Ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych lub wyrażenie zgody na uczestnictwo w w/w kursie.

  5. Umiejętność pracy w zespole.

  6. Umiejętność podejmowania decyzji.

  7. Odporność na stres.

  8. Odpowiedzialność.

  9. Znajomość funkcjonowania samorządu gminnego oraz straży gminnej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
  1. Kierowanie Strażą Gminną.

  2. Realizowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 1997 r. Nr 123, poz. 779 z późn. zm.) oraz regulaminu Straży Gminnej.

  3. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji.

  4. Współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi jednostkami.

  5. Prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia.

  6. Reprezentowanie Straży Gminnej na zewnątrz.

V. Wymagane dokumenty:

 

 

  1. List motywacyjny.

  2. CV – życiorys.

  3. Świadectwa pracy – kserokopie potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.

  4. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie.

  5. Kserokopia książeczki wojskowej.

  6. Kopia Prawa jazdy.

  7. Oświadczenie o niekaralności.

  8. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i ukończone kursy i szkolenia.

  9. Referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).

  10. Koncepcje pracy na stanowisku komendanta

     

    List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926)”.

 

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-06-03 00:00:00
b. Sposób:
 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Komendanta Straży Gminnej” w terminie do dnia 3 czerwca 2011 roku do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Miłkach.

Dokumenty, które wpłyną do siedziby Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Miłkach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Miłkach

VII. Informacje dodatkowe:

 

 

Zatrudnienie Komendanta zostanie poprzedzone:

- umową na okres próbny,

- zasięgnięciem opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie,

- specjalistycznymi badaniami lekarskimi i psychologicznymi.

« powrót do poprzedniej strony