Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Miłki, dnia 20 lipca 2012r.
OGŁOSZENIE
Zamawiający: Urząd Gminy Miłki , 11-513 Miłki, tel.: (087 421 10 84 lub 87 421 10 60, fax-87 42 11 007), NIP: 845-10-50-406 zwraca się z prośbą o przedstawieniem
oferty cenowej na materiały biurowe i papiernicze.
1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych w ilościach wg zapotrzebowania Zamawiającego oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, w terminie od dnia 10 sierpnia 2012r do dnia 31 stycznia 2013r.
2. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
1) złoży formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).
2) złoży oświadczenie, że:
- jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiada wiedzę i doświadczenie;
- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlega wykluczeniu z postępowania.
3) złoży oświadczenie o akceptacji warunków przyszłej umowy i podpisany projekt umowy (Załącznik Nr 2)
4) złoży pełnomocnictwo do złożenia oferty, (o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.)
3. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Miłki w terminie do 27 lipca 2012r.do godz. 9.00 wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 w zamkniętej kopercie, adresowanej na adres: Urząd Gminy, 11-513 MIŁKI z dopiskiem „ARTYKUŁY BIUROWE 2012”.
4. Zamawiający będzie oceniał oferty wg następującej zasady: najniższa cena – 100 pkt. (wygrywa oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za całość zamówienia). Cena obejmuje zakup i dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego.
5. Warunki finansowania:
1) wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług.
2) Zapłata wynagrodzenia za dostawę nastąpi w oparciu o fakturę końcową płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymanie przez Zamawiającego.
6. Nie złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 2 spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania i odrzucenie jego oferty.
7. Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
8. Wykonawca składając ofertę może zastrzec, że informacje w niej zawarte stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (z wyjątkiem nazwy firmy, jej adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności) nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
9. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeanalizowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, warunków wykonania zamówienia oraz wyliczenie i zaproponowanie ryczałtowej ceny ofertowej.
10. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest
1) Małgorzata Jasińska, sekretarz gminy
2) Teresa Łobodzińska,podinspektor
11. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 10.00 w dniu 27 lipca 2012 .
Załączniki:
1. załącznik Nr 1 - zapotrzebowanie
2. załącznik Nr 2 - projekt umowy