Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Nr 9/2010
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: -
Kadencja: I kadencja
Data wejścia w życie: 2010-04-10
Data podjęcia/podpisania: 2010-04-12
Tytuł aktu:
w sprawie zmiany „Regulaminu gospodarowania samochodami służbowymi Urzędu Gminy Miłki
Na podstawie:
Na podstawie art.30 ust.2 pkt. 3 oraz art. 33 usl.3 i ust 5 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Nr. 142 poz.1591 ze zmianami ) zarządza się co następuje:
Treść:
§ 1.
W „Regulaminie gospodarowania samochodami służbowymi Urzędu Gminy Miłki" stanowiącym załącznik do zarządzenia Wójta Gminy Nr 59A/2009 z dnia 10 grudnia 2009r. wprowadza się następujące zmiany: W § 6 Regulaminu dodaje się w brzmieniu "ust.
1.1. Pojazd zakupiony w ramach środków PFRON będzie wykorzystywany głównie w celu dowozu uczniów niepełnosprawnych, a także innych osób niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miłki,
1.2. Potrzebę przewozu niepełnosprawnych uczniów zgłasza pisemnie rodzic lub opiekun ucznia wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności ucznia do Wójta Gminy.,
1.3. Dowozy niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania świadczone są nieodpłatnie.,
1. 4. Priorytet korzystania z pojazdu stanowią przewozy osób niepełnosprawnych.,
1. 5. Zaspokajanie potrzeb transportowych przez inne osoby niepełnosprawne a ta przez podmioty wymienione w § 6. 1. może mieć miejsce gdy w danym czasie nie wykonuje się przewozu uczniów niepełnosprawnych."
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
W Ó J T G M I N Y M I Ł K I
Stanisław Wąsiakowski