Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-30 13:30:33 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Stanowisko ds. Infrastruktury Komunalnej
- Cezary Startek - referent
- pok. nr 6
- tel. (087) 4211060, 4211084
- e-mail:
Do zadań Stanowiska ds. Infrastruktury Komunalnej należy:
- przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminnych dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
- projektowanie przebiegu dróg i ulic,
- budową, modernizacją i ochrona dróg,
- określenie szczególnego korzystania z dróg, w tym, wykorzystywanie pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.
- prowadzenie nadzoru nad przystankami i obiektami związanymi z komunikacją,
- rozbudowa, modernizacja i utrzymywanie placówek i parkingów gminnych,
- nadzór nad funkcjonowaniem MOP w Miłkach,
- zakładanie i utrzymywanie terenów zadrzewionych,
- utrzymywanie zieleni na obiektach gminnych,
- współpraca z instytucją eksploatującą urządzenia kanalizacyjne i zbiorowego zaopatrzenia w wodę w zakresie prawidłowego ich funkcjonowania,
- nadzór nad cmentarzami wojennymi i zabytkowymi,
- organizowanie prac interwencyjnych i robót publicznych,
- nadzór nad zatrudnionymi pracownikami w ramach prac interwencyjnych,
- organizowanie i nadzorowanie palaczy w obiektach, gminnych,
- prowadzenie zakupów w ramach zamówień publicznych paliw do obiektów gminnych,
- prowadzenie zakupów oraz ewidencja i nadzór nad
- sprzętem technicznym do zakładania i utrzymania zieleni.
- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej ds. zamówień publicznych.