Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zarządzenie 39.2023 Wójta Gminy Miłki z dnia 21.06.2023 r. w sprawie uchylenia zarządzenia dotyczącego ogłoszenia konkursu na dyrektora SP Staświny
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie 39.2023 Wójta Gminy Miłki z dnia 21.06.2023 r. w sprawie uchylenia zarządzenia dotyczącego ogłoszenia konkursu na dyrektora SP Staświny Drukuj informację Zarządzenie 39.2023 Wójta Gminy Miłki z dnia 21.06.2023 r. w sprawie uchylenia zarządzenia dotyczącego ogłoszenia konkursu na dyrektora SP Staświny
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-21 12:26:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-21 12:26:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-21 12:26:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1661 raz(y) |
Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo
na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa, proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy w Miłkach, w terminie do 30.06.2023 r. do godz. 9:00
Forma zatrudnienia:
- Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia lipiec 2023 r.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat;
- Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 KP.
W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
Wymaganie niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Prawo jazdy kategorii B;
- Umiejętność obsługi komputera.
Zakres zadań wymaganych na stanowisku:
- Planowanie i ustalania kosztów budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych
- Prowadzenie spraw zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych;
- Prowadzenie spraw związanych z właściwym oznakowaniem dróg oraz utrzymaniem
w należytym stanie znaków drogowych; - Zarządzenie siecią dróg gminnych;
- Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego, drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia;
- Organizowanie i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych;
- Przyjmowanie wniosków dotyczących lokalizacji w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową, naliczanie, egzekwowanie i rozliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz za umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, wydawanie zezwoleń;
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych;
- Prowadzenie i nadzór bieżącego utrzymania, remontów i eksploatacji dróg, ulic, placów gminnych , itp.
- Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, rozszerzaniem, zamykaniem i obsługą cmentarzy komunalnych oraz wojennych;
- Nadzór nad pracownikami gospodarczymi;
- Zamówienia publiczne w zakresie prowadzonych spraw;
- Energia elektryczna, usługi dystrybucyjne mienia gminnego;
- Nadzór nad remontami budynków stanowiących mienie gminne.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ustawy o pracownikach samorządowych, (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 530).
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, zostaną o tym fakcie powiadomione telefonicznie.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, zostaną o tym fakcie powiadomione telefonicznie.
Miłki, 20.06.2023 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki Drukuj informację Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: MG |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-20 12:04:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-20 12:05:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-20 12:05:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1537 raz(y) |
LVI Sesja Rady Gminy 29.06.2023 r.
Załączniki
Pobierz dane XML LVI Sesja Rady Gminy 29.06.2023 r. Drukuj informację LVI Sesja Rady Gminy 29.06.2023 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 13:19:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 13:20:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-14 13:20:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1520 raz(y) |
Zarządzenie nr 37.2023 Wójta Gminy Miłki z dnia 14.06.2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora SP Staświny
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie nr 37.2023 Wójta Gminy Miłki z dnia 14.06.2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora SP Staświny Drukuj informację Zarządzenie nr 37.2023 Wójta Gminy Miłki z dnia 14.06.2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora SP Staświny
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 12:01:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 12:02:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-14 12:02:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1508 raz(y) |
LV Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki 19.06.2023 r
Załączniki
Pobierz dane XML LV Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki 19.06.2023 r Drukuj informację LV Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki 19.06.2023 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-13 08:37:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-13 08:38:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-06 10:10:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1895 raz(y) |
Ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Akapit nr 1 - brak tytułu
WÓJT GMINY MIŁKI OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie ul. Mazurska 94, 11-513 Miłki
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1449 z późń. zm.).
- Zgodnie z §1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
• stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
• stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
• stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym –
w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
c) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
• imię (imiona) i nazwisko
• datę i miejsce urodzenia
• obywatelstwo
• miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
e) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f) w przypadku cudzoziemca – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:
• dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r., poz. 672)
• dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska,
• dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
g) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
h) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289),
k) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633 oraz z 2022 r. poz. 1459 i 1512) w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r,
l) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
m) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie,że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r, poz. 1762 z późń zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późń. zm.),
o) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnychi korzysta z pełni praw publicznych,
3. Do dokumentów wymienionych w pkt 2 należy dołączyć podpisanie oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych we wniosku oraz załączonych do niego dokumentach do celów związanych z konkursem na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późń. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
4. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „stwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz z datą składania oświadczenia.
5. Na żądanie organu prowadzącego kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ustępie 2 pkt d-g, l i m.
6. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie” w terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. do godziny 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki. W przypadku przesłania oferty listem poleconym przesyłka powinna dotrzeć do Urzędu Gminy Miłki do dnia 16 czerwca do godziny 12:00
7. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
8. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Miłki.
9. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie, nie później niż 7 dni przed terminem posiedzenia Komisji Konkursowej.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie Drukuj informację Ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-02 08:26:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-02 08:27:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-16 13:33:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1426 raz(y) |
Raport o stanie Gminy Miłki za 2022 rok
Załączniki
Pobierz dane XML Raport o stanie Gminy Miłki za 2022 rok Drukuj informację Raport o stanie Gminy Miłki za 2022 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: BŻ |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-22 11:41:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-22 11:42:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-22 11:42:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1925568 raz(y) |
OGŁOSZENIE Dzień 02.05.2023 r. (wtorek) jest dniem wolnym od pracy w Urzędzie Gminy Miłki. Odpracowanie dnia wolnego nastąpi w sobotę dnia 06.05.2023 r
Załączniki
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE Dzień 02.05.2023 r. (wtorek) jest dniem wolnym od pracy w Urzędzie Gminy Miłki. Odpracowanie dnia wolnego nastąpi w sobotę dnia 06.05.2023 r Drukuj informację OGŁOSZENIE Dzień 02.05.2023 r. (wtorek) jest dniem wolnym od pracy w Urzędzie Gminy Miłki. Odpracowanie dnia wolnego nastąpi w sobotę dnia 06.05.2023 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: MG |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-28 09:38:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marlena Gujda |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-28 09:39:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marlena Gujda |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-28 09:41:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1714 raz(y) |
LIV Nadzwyczajna Sesja-12.04.2023 r
Załączniki
Pobierz dane XML LIV Nadzwyczajna Sesja-12.04.2023 r Drukuj informację LIV Nadzwyczajna Sesja-12.04.2023 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-11 07:50:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-11 07:50:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-30 10:09:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2436 raz(y) |
Obwieszczenie o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostu na jeziorze Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 67/13 obręb Kozin Gmina Giżycko.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostu na jeziorze Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 67/13 obręb Kozin Gmina Giżycko. Drukuj informację Obwieszczenie o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostu na jeziorze Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 67/13 obręb Kozin Gmina Giżycko.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-24 13:50:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-24 13:50:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-24 13:50:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1929 raz(y) |