ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Nr 1/2009Drukuj informacjęAkt prawny: Nr 1/2009

Szczegóły informacji

Nr 1/2009

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: I kadencja

Data wejścia w życie: 2009-01-02

Data podjęcia/podpisania: 2009-01-02

Tytuł aktu:

w sprawie przeniesienia pracownika na wolne stanowisko pracy

Na podstawie:

Na podstawie art2 pkt.3, art.7 pkt.1 i art.22 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych /Dz.U. Nr.223 poz. 1458/ zarządzam co następuje:

Treść:

§1

Przenoszę Pana Artura Grzelaka inspektora do spraw, obsługi szkół i placówek oświatowych w Urzędzie Gminy w Miłkach z dniem 1 stycznia 2009r na stanowisko Dyrektora Biura Obsługi Szkot w Miłkach.

 

§2

Podstawowe obowiązki i uprawnienia określa załącznik nr. 1 do zarządzenia

 

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

    Wójt  

Stanisław Wąsiakowski


 

Załącznik nr. 1 do zarządzenia Wójta Gminy Nr.l/2009

z dn.2 stycznia 2009r.


Podstawowe obowiązki i uprawnienia dyrektora Biura Obsługi Szkół w Miłkach

1.    Samodzielne podejmowanie decyzji zgodnie z prawem i Statutem BOS

2.    Ustalanie wewnętrznej organizacji pracy Biura

3.    Ponoszenie odpowiedzialności za opracowywanie, na bazie posiadanych środków, planów finansowo-rzeczowych obsługiwanych placówek.

4.    Nadzorowanie obsługi finansowo -księgowej placówek

5.    Nadzorowanie naliczania i wypłaty wynagrodzeń i innych świadczeń przysługujących nauczycielom i pracownikom nie będących nauczycielami.

6.    Planowanie i statystyka oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie realizacji zadań rzeczowych poszczególnych placówek oświatowych, zatrudnienia, osobowego funduszu płac, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych itp.

7.    Opiniowanie projektów planów dochodów i wydatków poszczególnych placówek.

8.    Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej.

9.    Opiniowanie arkuszy i aneksów do projektów organizacyjnych szkół i przedszkola.

10.  Uczestniczenie w planowaniu i opiniowanie zmian w obwodach szkół.

11.  Koordynowanie zatrudnienia nauczycieli.

12.  Zatrudnianie pracowników Biura oraz pracowników obsługi objętych zakresem działania Biura.

13.  Organizacja dowożenia dzieci do szkół.

14.  Organizacja ogrzewania i zaopatrzenie w opał podległych placówek.

15.  Podejmowanie decyzji w zakresie w zakresie planowania i organizacji remontów w placówkach oświatowych.

16.  Wkonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Startek Cezary
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
admin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-18 11:43:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-18 11:43:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-17 14:13:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1718 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony