Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Skrócony czas przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego w dniu 05 listopada 2021 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informujemy, że w dniu 05 listopada 2021 r. (piątek), przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz pozostałe czynności związane z dowodami osobistymi, realizowane będą w godzinach od 7.00 do 11.00. Po tej godzinie zostanie zablokowany dostęp urzędników do Rejestru Dowodów Osobistych, gdyż rozpocznie się wdrażanie rozwiązań technicznych w zakresie nowej cechy biometrycznej w dowodach osobistych.
Od dnia 07 listopada 2021 r. obowiązywać będzie nowy wzór wniosku o wydanie dowodu osobistego.
W związku ze zmianami nie ma konieczności wymiany dotychczasowego dowodu osobistego – będzie można z niego korzystać do czasu upływu jego ważności.
Pobierz dane XML Skrócony czas przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego w dniu 05 listopada 2021 roku Drukuj informację Skrócony czas przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego w dniu 05 listopada 2021 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-11-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: RK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-11-03 08:53:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-11-03 08:53:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-11-03 08:53:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3166 raz(y) |
Zawiadomienie - ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Akapit nr 1 - brak tytułu
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia w sprawie: "Świadczenia usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Miłki o wartości nieprzekraczającej w złotych równowartości 130 000,00 złotych"
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie - ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Drukuj informację Zawiadomienie - ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-11-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: BŻ |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-11-02 11:41:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-11-02 11:42:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-11-02 11:43:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3130 raz(y) |
Porządek obrad XXXIII Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki - 12.10.2021 r. godz. 14:00
Załączniki
Pobierz dane XML Porządek obrad XXXIII Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki - 12.10.2021 r. godz. 14:00 Drukuj informację Porządek obrad XXXIII Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki - 12.10.2021 r. godz. 14:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-07 13:54:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-07 13:54:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-07 13:54:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3310 raz(y) |
Program współpracy 2022
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy Miłki zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do udziału w pracach nad przygotowaniem Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi na 2022 rok.
11 października 2021 roku o godz. 16:05 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy odbędzie się spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami gminy, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego.
Uwagi i propozycje do projektu można również składać, poprzez wypełnienie załączonej ankiety konsultacyjnej.
Ankiety można złożyć na jeden z wymienionych sposobów, w terminie od 6 października do 29 października 2021:
➢ mailem na adres:
➢ osobiście w Urzędzie Gminy
➢bądź pocztą na adres:
Urząd Gminy Miłki
ul. Mazurska 2
11-513 Miłki
ul. Mazurska 2
11-513 Miłki
z dopiskiem „Program współpracy 2022”
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-06 11:01:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-06 11:03:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-11-03 12:16:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3248 raz(y) |
Porządek obrad XXXII Sesji Rady Gminy Miłki
Załączniki
Pobierz dane XML Porządek obrad XXXII Sesji Rady Gminy Miłki Drukuj informację Porządek obrad XXXII Sesji Rady Gminy Miłki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-09-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-09-24 07:48:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-09-24 07:48:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-24 07:48:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3407 raz(y) |
Narodowy Spis Powszechny 2021 - dyżury rachmistrza spisowego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Mieszkańcy!
W czwartek (23 września) w świetlicy wiejskiej w Rydzewie dyżur pełnić będzie rachmistrz spisowy - zapraszamy wszystkich, którzy się jeszcze nie spisali. Ponadto rachmistrz będzie pełnił też dyżur w sobotę (25 września) od godziny 12 w Urzędzie Gminy Miłki w pokoju numer 1.
Narodowy Spis Powszechny 2021 trwa od 1 kwietnia do 30 września. Udział w Narodowym Spisie Powszechnym 2021 jest obowiązkowy, a odmowa wzięcia w nim udziału skutkuje nałożeniem kary grzywny w wysokości do 5 tys. zł. Dodatkowo tym, którzy udzielą odpowiedzi niezgodnych ze stanem faktycznym, grozi kara pozbawienia wolności do 2 lat.
Pobierz dane XML Narodowy Spis Powszechny 2021 - dyżury rachmistrza spisowego Drukuj informację Narodowy Spis Powszechny 2021 - dyżury rachmistrza spisowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-09-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: RK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-09-20 11:31:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-09-20 11:31:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-20 11:31:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3160 raz(y) |
Obowiązek złożenia deklaracji źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach do Centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB)
Akapit nr 1 - brak tytułu
1 lipca 2021 r. został wprowadzony obowiązek złożenia deklaracji źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach do Centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB). Deklarację musi złożyć właściciel, współwłaściciel bądź zarządca nieruchomości.
CEEB została uruchomiona w celu poprawy jakości powietrza w Polsce. Polska zgodnie z założeniami walki o czyste powietrze, ma na celu likwidację głównej przyczyny zanieczyszczeń, jaką jest emisja substancji powodujących smog z pieców węglowych. Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) udostępnia organom administracji centralnej i samorządowej skuteczne narzędzie do realizacji polityki niskoemisyjnej. Celem CEEB będzie gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie szczegółowych danych o budynkach w całej Polsce. GUNB ma nadzieję na poprawę stanu technicznego budynków w zakresie bezpieczeństwa poprzez uruchomienie e-usług dla obywateli takich jak zamówienie przeglądu kominiarskiego i inwentaryzacji budynku.
CEEB jest przede wszystkim produktem informatycznym, który umożliwi składanie deklaracji o użytkowanym źródle ciepła lub spalania paliw.
Pobierz dane XML Obowiązek złożenia deklaracji źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach do Centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB) Drukuj informację Obowiązek złożenia deklaracji źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach do Centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-09-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: BŻ |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-09-09 13:14:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-09-09 13:14:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-09 13:14:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3206 raz(y) |
Budowa Miejsc Obsługi Rowerzystów na terenie Gminy Miłki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Budowa Miejsc Obsługi Rowerzystów na terenie Gminy Miłki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej Drukuj informację Budowa Miejsc Obsługi Rowerzystów na terenie Gminy Miłki w ramach Mazurskiej Pętli Rowerowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: BŻ |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-09-01 13:51:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-09-01 13:51:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-01 13:51:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3144 raz(y) |
ZARZĄDZENIE NR 79.2021 Wójta Gminy Miłki z dnia 30 sierpnia 2021 r. w sprawie odwołania wprowadzonego w dniu 27.07.2021 roku Zarządzeniem nr 71.2021 Wójta Gminy Miłki zakazu podlewania ogrodów przydomowych i działkowych, upraw polowych, terenów zielonych, napełniania basenów przydomowych itp.
Załączniki
Pobierz dane XML ZARZĄDZENIE NR 79.2021 Wójta Gminy Miłki z dnia 30 sierpnia 2021 r. w sprawie odwołania wprowadzonego w dniu 27.07.2021 roku Zarządzeniem nr 71.2021 Wójta Gminy Miłki zakazu podlewania ogrodów przydomowych i działkowych, upraw polowych, terenów zielonych, napełniania basenów przydomowych itp. Drukuj informację ZARZĄDZENIE NR 79.2021 Wójta Gminy Miłki z dnia 30 sierpnia 2021 r. w sprawie odwołania wprowadzonego w dniu 27.07.2021 roku Zarządzeniem nr 71.2021 Wójta Gminy Miłki zakazu podlewania ogrodów przydomowych i działkowych, upraw polowych, terenów zielonych, napełniania basenów przydomowych itp.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-30 13:03:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kusznerczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-30 13:03:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kusznerczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-08-30 13:03:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2874 raz(y) |
Porządek obrad 25 sierpnia 2021
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: AG-S |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-19 13:57:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-19 13:57:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-08-19 13:57:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3091 raz(y) |