Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
XI Sesja Rady Gminy Miłki-26.03.2025 r.
Załączniki
Pobierz dane XML XI Sesja Rady Gminy Miłki-26.03.2025 r. Drukuj informację XI Sesja Rady Gminy Miłki-26.03.2025 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-03-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Grajewska - Sudyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-03-19 10:34:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-03-19 10:35:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-19 10:35:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 388 raz(y) |
X Sesji Rady Gminy Miłki-25.02.2025 r.
Załączniki
Pobierz dane XML X Sesji Rady Gminy Miłki-25.02.2025 r. Drukuj informację X Sesji Rady Gminy Miłki-25.02.2025 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-02-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Grajewska - Sudyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-02-18 11:24:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-02-18 11:24:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-02-18 11:24:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 746 raz(y) |
Ogłoszenie V konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Akapit nr 1 - brak tytułu
WÓJT GMINY MIŁKI OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie ul. Mazurska 94, 11-513 Miłki
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1 lub § 2 lub § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r.
w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2023 r. poz. 2578). - Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego,
- oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,
z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą, - w przypadku cudzoziemca - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa
w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.), lub - dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia
lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub - dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa
- poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku kierowniczym, - oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104), - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego,
- poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2024 r. poz. 986 i 1871), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm.),
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- Do dokumentów wymienionych w pkt 2 należy dołączyć podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych we wniosku oraz załączonych do niego dokumentach do celów związanych z konkursem na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
- Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „stwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz z datą składania oświadczenia.
- Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę lub publiczną placówkę kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 4 lit. d-g, l i m rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428).
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie” w terminie do dnia 26 lutego 2025 r. do godziny 13:00. W przypadku wysłania ofert pocztą decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Miłki.
- Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej
- Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Miłki.
- Z uwagi na realizację zadań w zakresie działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi, osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie sprawdzana w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym zgodnie z art. 12 pkt 6 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 1802)
- Posiedzenie komisji konkursowej odbędzie się nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie V konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie Drukuj informację Ogłoszenie V konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-02-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-02-12 12:58:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-02-12 13:00:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-02-12 13:00:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 823 raz(y) |
Rekrutacja do przedszkoli, szkół i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2025/2026
Załączniki
Pobierz dane XML Rekrutacja do przedszkoli, szkół i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2025/2026 Drukuj informację Rekrutacja do przedszkoli, szkół i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2025/2026
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-30 11:45:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-30 11:47:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-30 11:47:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1012 raz(y) |
Obwieszczenie w sprawie wyznaczania miejsc na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych I plakatów komitetów wyborczych
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie w sprawie wyznaczania miejsc na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych I plakatów komitetów wyborczych Drukuj informację Obwieszczenie w sprawie wyznaczania miejsc na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych I plakatów komitetów wyborczych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renat Kuncer |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-21 13:33:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-21 13:33:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-21 13:33:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1153 raz(y) |
IX Sesji Rady Gminy Miłki-30.12.2024 r.
Załączniki
Pobierz dane XML IX Sesji Rady Gminy Miłki-30.12.2024 r. Drukuj informację IX Sesji Rady Gminy Miłki-30.12.2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-12-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Grajewska - Sudyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-12-16 09:46:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-12-16 09:46:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-02-26 14:07:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1675 raz(y) |
Ogłoszenie IV konkursu na stanowisko Dyrektora SP im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie IV konkursu na stanowisko Dyrektora SP im. św. Jana Pawła II w Rydzewie Drukuj informację Ogłoszenie IV konkursu na stanowisko Dyrektora SP im. św. Jana Pawła II w Rydzewie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-12-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sztemberg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-12-12 14:47:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-12-12 14:48:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-12 14:48:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1682 raz(y) |
VIII Sesja Rady Gminy Miłki 27.11.2024 r.
Załączniki
Pobierz dane XML VIII Sesja Rady Gminy Miłki 27.11.2024 r. Drukuj informację VIII Sesja Rady Gminy Miłki 27.11.2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-11-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Grajewska - Sudyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-11-20 10:04:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-11-20 10:05:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-31 11:44:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2076 raz(y) |
VII Zwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki 30.10.2024 r.
Załączniki
Pobierz dane XML VII Zwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki 30.10.2024 r. Drukuj informację VII Zwyczajna Sesja Rady Gminy Miłki 30.10.2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-10-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Grajewska - Sudyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-10-24 07:51:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Sztemberg |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-10-24 07:52:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Sztemberg |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-11-28 09:32:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2383 raz(y) |
Zarządzenie Wójta Gminy Miłki w sprawie przeprowadzenia wyborów sołtysa w sołectwie Lipińskie
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Wójta Gminy Miłki w sprawie przeprowadzenia wyborów sołtysa w sołectwie Lipińskie Drukuj informację Zarządzenie Wójta Gminy Miłki w sprawie przeprowadzenia wyborów sołtysa w sołectwie Lipińskie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-10-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamil Brzeziński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-10-08 08:04:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Brzeziński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-10-08 08:05:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Brzeziński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-10-08 08:05:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2558 raz(y) |