Strona główna - informacja
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
I N F O R M A C J A
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-03-22 11:42:15 przez Paweł Kusznerczuk
Akapit nr - brak tytułu
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną od dnia 20 marca 2021 r. wprowadzono na terenie całego kraju nowe obostrzenia.
Na podstawie art. 21 § 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii: ” Do dnia 9 kwietnia 2021 r. wykonywanie zadań przez urząd administracji publicznej lub jednostkę organizacyjną wykonującą zadania o charakterze publicznym może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom”.
Urząd Gminy w Miłkach informuje, iż od dnia 22 marca 2021 r. wstrzymuje przyjęcia interesantów.
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać telefonicznie, korespondencyjnie, pocztą internetową (e-mail) lub poprzez ePUAP. Przy wejściu do budynku urzędu umieszczona została skrzynka na korespondencję.
Dane kontaktowe:
Stanowisko pracy
|
nr telefonu
|
adres e-mail
|
Sekretariat Urzędu Gminy
|
87 421 10 60
87 421 10 84
|
|
Wójt Gminy
|
87 555 90 52
|
|
Zastępca Wójta Gminy
|
87 555 90 54
|
|
Skarbnik Gminy
|
87 555 90 64
|
|
Sekretarz Gminy, Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
|
87 555 90 61
|
|
Administrator Systemu Informatycznego
|
87 555 90 51
|
|
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
|
87 555 90 62
|
|
Ochrona Środowiska i zarządzanie mieniem
|
87 555 90 60
|
|
Gospodarka komunalna
|
87 555 90 59
|
|
Podatki, opłaty lokalne
|
87 555 90 55
87 555 90 56
|
|
Obsługa Rady Gminy oraz Fundusz Sołecki
|
87 555 90 63
|
|
Kadry, działalność gospodarcza
|
87 555 90 68
|
|
Gospodarka przestrzenna
|
87 555 90 57
|
|
Księgowość
|
87 555 90 65
87 555 90 66
|
|
Inwestycje i rozwój gminy
|
87 555 90 57
|
|
Edukacja, kultura i sport
|
87 555 90 69
|
|
Zgodnie z art. 21 § 4 w/w rozporządzenia do zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, zlicza się w szczególności sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
- ochrony środowiska.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY NAKAZ NOSZENIA MASECZEK, DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ ZACHOWANIA DYSTANSU.
Przepraszamy za utrudnienia związane z wprowadzonymi zmianami.
Wójt Gminy Miłki
/-/ Barbara Małgorzata Mazurczyk